کد خبر : 1675354 | 07 فروردين 1399 ساعت 11:00 | 13.9K بازدید | 1 دیدگاه

هازارد: فصل اول من در رئال، فصل بدی بود

ادن هازارد، ستاره بلژیکی مصدوم رئال مادرید می‌گوید اولین فصل حضورش در رئال فصل بدی بوده ولی ملاک موفقیت او در این باشگاه باید فصل آینده باشد.

هازارد: فصل اول من در رئال، فصل بدی بود

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید که در حال حاضر با مصدومیت دست به گریبان است می‌گوید قبول دارد که اولین فصل حضورش در این تیم برای او فصل بدی بوده ولی با اینحال هازارد می‌گوید موفقیت یا عدم موفقیت او در برنابئو باید در فصل آینده بررسی شود.

 

هازارد در تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو از چلسی راهی رئال مادرید شد ولی به دلیل مصدومیت نتوانست در این تیم بدرخشد و انتظارها را برآورده کند. هازارد در پانزده بازی خود برای رئال موفق به زدن یک گل و دادن پنج پاس گل شده و خودش قبول دارد که در این فصل عملکرد خوبی نداشته است.

 

1487344

 

با اینحال، ستاره 29ساله بلژیکی می‌گوید آماده است در دومین فصل حضورش در برنابئو بدرخشد و معتقد است عملکردش در رئال را باید در فصل آینده بررسی کنند.

 

هازارد در این باره گفت:" اولین فصل حضور من در مادرید فصل بدی بود ولی همه چیز را هم نباید سیاه دید. این فصلی بود که باید خودم را با محیط جدید سازگار می‌کردم. من را باید با توجه به عملکردم در فصل آینده قضاوت کرد. سال آینده من هستم که باید خودم را در اوج نگه دارم".

 

ستاره بلژیکی در ادامه صحبتهایش گفت:" من تیم خوبی دارم و با آدمهای جدیدی آشنا شده‌ام. این برایم تجربه بزرگی است. من با رئال چهار سال دیگر قرارداد دارم و امیدوارم در سالهای آینده وضعیت جسمی خوبی داشته باشم و بتوانم در اوج آمادگی برای این تیم بازی کنم".

 

هازارد در ادامه درباره ویروس کرونا و نگرانی جهانی از آن گفت:" نمی‌‌توانم بگویم که من این ویروس را نمی‌گیرم ولی من از خانه بیرون نمی‌روم و کسی به خانه‌ام نمی‌آید. ما نمی‌توانیم کسی را ببینیم. من هم مثل همه کمی ترسیده‌ام و به خصوص باید مراقب باشم که اگر به ویروس مبتلا شدم آن را به کس دیگری منتقل نکنم. اوضاع واقعا حساس است. باید مراقب خودمان باشیم. من بیشتر نگران افراد ضعیف هستم که بیشتر در معرض ابتلا قرار دارند".

 

دیدگاه‌ها