کد خبر : 1675356 | 07 فروردين 1399 ساعت 11:30 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

با کمیک‌های نیمار در قرنطینه افسرده نشوید

شرکت انتشاراتی کمیک‌استریپ‌های نیمار که مالکیتش در اختیار ستاره برزیلی است برای کمک به کسانی که در قرنطینه به سر می‌برند برخی محصولات خود را به صورت رایگان منتشر خواهد کرد.

با کمیک‌های نیمار در قرنطینه افسرده نشوید

به گزارش "ورزش سه"، شرکت تولید محتوای طنز و کمیک‌استریپ نیمار کامیکز که مالکیتش در اختیار نیمار، ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن قرار دارد اعلام کرده که با هدف مقابله با افسردگی و بی‌حوصلگی افرادی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه‌های خود مانده و قرنطینه شده‌اند قصد دارد صدها عنوان کتاب و کمیک‌استریپ را به صورت رایگان منتشر کرده و در دسترس همگان قرار دهد.

 

1487347

 

این روزها در سراسر دنیا عده زیادی از جمعیت دنیا برای در امان ماندن از ویروس کرونا خانه‌نشین شده و در قرنطینه به سر می‌برند و کشورهای زیادی کسب و کارها را به حالت تعطیل درآورده و مانع از حضور مردم در خیابانها شده‌اند. یکی از خطرات اصلی این قرنطینه‌ها، افسردگی و بی‌حوصلگی است و شرکت نیمار کمیکز برای مقابله با این شرایط قصد دارد به نوبه خود به هواداران کمیک‌استریپ و هواداران نیمار کمک کند.

 

شرکت نیمار کامیکز اعلام کرد بیش از 200 اپیزود از محصولات خود را در پلتفرم‌های مختلف به صورت رایگان در اختیار همگان قرار خواهد داد.

 

1487346

 

این شرکت در بیانیه‌ای که در وبسایت خود منتشر کرده بعد از اعلام این خبر نوشت:" از این گذشته هنرمندان خالق کمیک‌استریپها به صورت زنده و از طریق ویدیو با هواداران گفتگو کرده و درباره شخصیت‌هایی که بوجود آورده‌اند و همچنین درباره نحوه کارشان توضیح خواهند داد. درحالیکه تخمین زده می‌شود این روزها چیزی در حدود 1 میلیارد کودک در سراسر دنیا به دلیل ویروس کرونا در مدارس حضور ندارند کمیک‌های چند زبانه ما می‌تواند به والدین و معلمین کمک کند تا برای آموزش زبانهای خارجی از آنها استفاده کرده و برای بچه‌ها ساعات لذت‌بخش و مفرحی بسازند".

 

دیدگاه‌ها