کد خبر : 1675363 | 07 فروردين 1399 ساعت 12:00 | 21.4K بازدید | 1 دیدگاه

در یونایتد، فقط سولسشر بود که هالند را می‌خواست

پدر ارلینگ هالند، ستاره نروژی بوروسیا دورتموند می‌گوید علت منتقل نشدن او به منچستریونایتد این بوده که در این باشگاه هیچکس به جز اوله گنار سولسشر خواهان جذب هالند نبوده است.

در یونایتد، فقط سولسشر بود که هالند را می‌خواست

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد در ماه ژانویه تلاش زیادی برای انتقال ارلینگ هالند پدیده نروژی سالزبورگ به تیمش کرد ولی این اتفاق در نهایت نیفتد و هالند به جای اولدترافورد سر از بوروسیا دورتموند درآورد. پدر ارلینگ هالند حالا می‌گوید علت عدم پیوستن پسرش به یونایتد این بوده که در این باشگاه هیچکس به جز اوله گنار سولسشر خواهان پیوستن ارلینگ به تیم نبوده است.

 

1487353

 

پدر ارلینگ هالند، آلف اینگه هالند، با منچستریونایتد ناآشنا نیست. او در جوانی خود فوتبالیست بوده و سابقه بازی با پیراهن تیمهای لیدز و منچسترسیتی را داشته و در لیگ برتر بارها مقابل منچستریونایتد بازی کرده است. آلف اینگه هالند در یک بازی لیدز مقابل منچستریونایتد با تکل خشن روی کین، کاپیتان یونایتد دچار مصدومیتی چنان شدید می‌شود که به اجبار فوتبال را در 31سالگی کنار می‌گذارد.

 

پدر ارلینگ هالند حالا مدعی است که یونایتدی‌ها اگر از پیوستن پسر او به دورتموند ناراضی هستند مقصر اصلی فقط خودشان هستند چرا که به اندازه کافی خواهان جذب ارلینگ هالند نبوده‌اند. او در این باره گفت:" آنها نباید احتمال پیوستن ارلینگ به باشگاه‌های دیگر را نادیده می‌گرفتند. اگر می‌خواستند احتمال پیوستن پسرم به منچستریونایتد خیلی هم زیاد بود".

 

1483500

 

پدر پدیده نروژی بوروسیا دورتموند در ادامه صحبتهایش گفت:" هیچکس نمی‌تواند حالا به این سوال جواب بدهد که اگر یونایتدی‌ها می‌خواستند احتمال پیوستن ارلینگ به این تیم چقدر بود. ولی ما از باشگاه فعلی او خیلی راضی هستیم. یک فوتبالیست باید به باشگاهی برود که کل باشگاه او را بخواهند نه فقط سرمربی‌اش".

 

برخی ستاره‌های سابق یونایتد از جمله پل اینس هم معتقدند یونایتد در از دست دادن ارلینگ هالند مرتکب اشتباهی بزرگ شده و مسئولین باشگاه باید با پیشنهاد بند آزادسازی 20 میلیون یورویی او موافقت می‌کردند تا پدیده باارزشی مثل او را از دست ندهند.

 

 

دیدگاه‌ها