کد خبر : 1675364 | 07 فروردين 1399 ساعت 12:30 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

در تابستان و پس از بحران کرونا

در اسپانیا می خواهند لیگ را تمام کنند

فدراسیون فوتبال اسپانیا می‌گوید با وجود تعطیلی لالیگا به دلیل شیوع ویروس کرونا، اولویتش همچنان ادامه دادن رقابتها و کامل کردن فصل جاری این لیگ است.

در اسپانیا می خواهند لیگ را تمام کنند

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شیوع گسترده ویروس کرونا باعث شده لالیگا تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق دربیاید ولی فدراسیون فوتبال این کشور می‌گوید همچنان قصدی برای تعطیلی کامل فصل 2019-2020 این لیگ ندارد و اولویتش این است که در ماه‌های آتی بتواند این فصل را به پایان برساند.

 

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، لوئیس روبیالس می‌گوید فدراسیون تحت امرش مصمم است این فصل را به پایان برساند، حتی اگر از سر گیری رقابتها از ماه اردیبهشت تا حد زیادی غیرممکن به نظر برسد.

 

1487356

 

اسپانیا یکی از کشورهایی است که از ویروس کرونا بیشترین ضربه را خورده. تا کنون در این کشور بیش از 47هزار مورد ابتلا به کرونا گزارش شده و این ویروس به مرگ 3000 نفر منجر شده است. روز دوشنبه اعلام شد که لالیگا تا اطلاع ثانوی در حال تعلیق خواهد بود و در اروپا هم لیگ قهرمان و لیگ اروپا با اینکه قرار بود از اوایل خرداد از سر گرفته شود ولی در نهایت اعلام شد که این رقابتهای اروپایی هم برگزار نخواهد شد.

 

رئیس فدراسیون اسپانیا اما روز چهارشنبه اعلام کرد که این فدراسیون ترجیح می‌دهد به جای تعطیلی کامل این فصل، مسابقات باقی‌مانده را بعد از تاریخ از پیش اعلام شده برای پایان فصل انجام دهد.

 

روبیالس در این باره گفت:" اولویت ما کامل کردن فصل است. ما نمی‌توانیم در حال حاضر تیمها را به دسته پایین‌تر بفرستیم. تیمهایی که قرار است به لالیگا صعود کنند هم باید با شایستگی جواز صعود را بدست بیاورند. صدها تیم منتظر پایان این فصل هستند. وقتی وضعیت کشور بهبود پیدا کرد، فرصت کامل کردن این فصل فراهم خواهد شد".

 

1487355

 

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در ادامه گفت:" من امیدوار بودم که از اوایل اردیبهشت بتوانیم مسابقات را از سر بگیریم که البته حالا بعید می‌دانم چنین چیزی ممکن باشد. ولی بیائید امیدوار باشیم که حق با من نباشد و چنین اتفاقی بیفتد. ولی اگر هم این امکان فراهم نشود ما تقویم خود را تغییر خواهیم داد و فصل را به پایان خواهیم رساند".

 

 

دیدگاه‌ها