کد خبر : 1675365 | 07 فروردين 1399 ساعت 13:30 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

بک راستی که ادعای آقای گلی دارد

تمجید رسانه قطری از هنر گلزنی رامین رضائیان

با به ثمررساندن نیمی از گل های این فصل الشحانیه در لیگ ستارگان، مدافع تیم ملی قابلیت های تهاجمی خود را بیشتر از همیشه به رخ کشید.

تمجید رسانه قطری از هنر گلزنی رامین رضائیان
به گزارش "ورزش سه"، تک ستاره این روزهای باشگاه الشحانیه در انتهای جدول لیگ ستارگان قطر کسی نیست جز رامین رضائیان مدافع راست تیم ملی ایران. بازیکنی که تمجید روزنامه استاد الدوحه را در پی داشت و نویسنده در گزارشی کامل مدعی شد بک راست ایرانی بیشتر از تمام مهاجمان الشحانیه گلزنی کرده است.

در ابتدای این گزارش آمده باشگاهی که با نتایج ناامیدکننده همه را برای بقا ناامید کرده است یک بازیکن با درخششی فوق العاده همه نگاه ها را به خود معطوف کرد و نشان داد راه گلزنی را از تمام مهاجمان حاضر در این باشگاه بهتر بلد است. 

"رامین رضاییان؛ مدافعی که نیمی از گل‌های الشحانیه را به ثمر رساند"این تیتر مقاله استاد الدوحه است، جایی که در ادامه نویسنده آمار جالبی را مطرح و نوشت:« رامین رضاییان با وجود قرار گرفتن الشحانیه در قعر جدول رده‌بندی لیگ ستارگان قطر و امکان سقوط به دسته پایین‌تر توانست با ارائه بازی‌های درخشان مورد توجه قرار بگیرد. او با وجود بازی در جناح راست دفاعی در پست خود بهترین گلزن لیگ ستارگان قطر بوده و حتی عملکرد بهتری نسبت به مهاجمان سایر تیم‌ها در گلزنی داشته است».

در ادامه آمده است:« رامین رضاییان دومین فصل حضور در تیم الشحانیه پس از جدایی از تیم اوستنده بلژیک در سال 2018 میلادی سپری می‌کند. او جایگزین مدافعی عمانی شد که به دلیل پاره شدن رباط صلیبی از فهرست کنار رفت. فصل جاری برای تیم الشحانیه بسیار سخت بود، زیرا با کسب نتایج ضعیف قعرنشین جدول رده‌بندی شد. هرچند کادر فنی الشحانیه با وجود این نتایج حفظ شد، اما این تیم هرگز نتوانست از منطقه خطر سقوط به دسته پایین‌تر جدا شود».

نویسنده قطری با اشاره به نقش مهم رامین در بقای الشحانیه در فصل گذشته تصریح کرد:« رامین با چهار بار گلزنی و دادن چند پاس گل در 11 بازی نیم فصل دوم نقش مهمی در بقای دقیقه پایانی الشحانیه داشت و حالا با نمایشی تکمیلی این فصل نیز امیدوار است بتواند معجزه ای بزرگ برای طرفداران این باشگاه رقم بزند. قرارداد این بازیکن فصل قبل بعد از درخشش برابر الدحیل تمدید شد تا او برای دومین سال متوالی برای الشحانیه به میدان برود».

استاد الدوحه در پایان گزارش به شرایط الشحانیه در جدول پرداخت و نوشت:«جایگاه دوازدهم برای الشحانیه بعد از 17 بازی و کسب 10 امتیاز آنها را برای بقا با چالشی دشوار روبرو کرده اما باشگاه به تیم و بازیکنان اطمینان دارد و خوزه مورسیا اسپانیایی ماموریت دشواری برای حفظ تیم بعد از سه سال حضور در نیمکت دارد ضمن این که خارجی های تیم نیز نمایش خوبی ارائه دادند به خصوص رامین که با 8 گل زده در 16 بازی بهترین گلزن الشحانیه لقب گرفته است. او تنها نقش مدافع راست را در تیم ندارد چون می بینیم که تنها مدافع راست در جدول برترین گلزنان این فصل است».

استاد الدوحه با اشاره به 12 بار گلزنی اکرم عفیف و بغداد بونجاح دو ستاره سرشناس السد در این فصل و ایستادن در صدر جدول برترین گلزنان مدعی شد 8 گل رامین نشان می دهد او چه فصل درخشانی به عنوان مدافع راست سپری کرده و قطعا با این نمایش فصل آتی می تواند در تیمی بزرگ تر به میدان برود و حتی برای آقای گلی این فصل بجنگد.
 
 
1487382

دیدگاه‌ها