کد خبر : 1675367 | 07 فروردين 1399 ساعت 13:00 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

صد هزار بلیط، هدیه لیگ برتر به کادر درمان انگلیس

باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس در یک اقدام مشترک، 100هزار بلیط رایگان در اختیار کادر درمانی این کشور قرار دادند تا پس از شروع دوباره مسابقات فوتبال بتوانند از آنها استفاده کنند.

صد هزار بلیط، هدیه لیگ برتر به کادر درمان انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس در یک اقدام مشترک، 100 هزار بلیط رایگان مسابقات فوتبال این لیگ را به کادر درمانی این کشور هدیه دادند تا به این وسیله از تلاش و شجاعت آنها در مبارزه با ویروس کرونا قدرددانی کنند. به این ترتیب صد هزار نفر از کادر درمانی انگلیس بعد از شروع دوباره مسابقات فوتبال در این کشور می‌توانند به صورت رایگان به استادیوم رفته و بازی‌های مورد علاقه‌شان را تماشا کنند.

 

1487360

 

بریتانیا تا این لحظه با حدود هشت هزار بیمار کرونایی روبرو بوده و 400 نفر در این کشور جان‌شان را از دست داده‌اند. کلیه مسابقات فوتبال در این کشور هم به همین دلیل تعطیل است. طبق برنامه از پیش اعلام شده ظاهرا قرار است مسابقات از روز 10 اردیبهشت از سر گرفته شود ولی با توجه به وضعیت فعلی شیوع کرونا بسیار بعید به نظر می‌رسد که چنین اقدامی ممکن باشد.

 

باشگاه‌های فوتبال انگلیس که در لیگ برتر حضور دارند برای نشان دادن حمایت خود از  کادر درمانی این کشور که این روزها در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند تصمیم گرفتند در یک اقدام مشترک این صد هزار بلیط رایگان را به قهرمانان خود در کادر درمانی هدیه کنند. این کمپین توسط باشگاه برایتون آغاز شد که ابتدا اعلام کرد هزار بلیط رایگان در اختیار کادر درمان می‌گذارد. باشگاه بورنموث دومین باشگاهی بود که به این کمپین پیوست.

 

1487361

 

 

دیدگاه‌ها