کد خبر : 1675369 | 07 فروردين 1399 ساعت 13:30 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبالیست‌های انگلیس، نگران کاهش دستمزدها

اتحادیه فوتبالیست‌های انگلیس از سازمان لیگ برتر و نهادهای فوتبالی این کشور خواست برای بررسی تاثیرات اقتصادی ویروس کرونا بر فوتبال این کشور در جلسه‌ای اضطراری شرکت کنند.

فوتبالیست‌های انگلیس، نگران کاهش دستمزدها

به گزارش "ورزش سه"، توقف تمامی مسابقات فوتبال به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، اتحادیه‌های فوتبالیست‌ها در گوشه و کنار دنیا را نگران تاثیر اقتصادی این شرایط بر فوتبالیست‌های کرده. در این شرایط، اتحادیه فوتبالیست‌های انگلیس از مقامات و نهادهای فوتبالی این کشور درخواست کرد برای بررسی تاثیرات اقتصادی ویروس کرونا در جلسه‌ای اضطراری شرکت کنند.

 

1487367

 

در انگلیس، بعد از منتشر شدن خبر ابتلای میکل آرتتا و کالوم هادسون اودوی به ویروس کرونا لیگ برتر این کشور به حالت تعلیق درآمد و سپس سایر مسابقات و لیگهای این کشور هم تعطیل شدند. این تعلیق تاثیر اقتصادی فاجعه‌باری برای بسیاری از باشگاه‌ها داشته و آنها را از درآمد روز مسابقه محروم کرده، درآمدی که به خصوص برای باشگاه‌های کوچک‌تر حیاتی است.

 

به همین دلیل باشگاه‌های انگلیسی در لیگهای مختلف این کشور در حال بررسی کاهش دستمزد بازیکنان خود و حتی در مواردی اخراج آنها هستند، سناریویی که اتحادیه فوتبالیستهای این کشور قصد دارد از آن جلوگیری کند.

 

اتحادیه فوتبالیست‌های انگلیس با انتشار بیانیه‌ای در این باره نوشت:" اتحادیه فوتبال انگلیس از لیگ برتر و لیگ فوتبال انگلیس می‌خواهد تا هر چه سریعتر برای بررسی تاثیر اقتصادی بحران کرونا بر فوتبال کشور و بر وضعیت مالی باشگاه‌ها و فوتبالیست‌ها در یک جلسه اضطراری با ما شرکت کنند".

 

1487368

 

در ادامه بیانیه اتحادیه فوتبالیست‌ها چنین آمده:" مثل دیگر صنایع، بحران فعلی ویروس کرونا تاثیر قابل توجهی بر شرایط اقتصادی بازیگران صنعت فوتبال گذاشته و چندین باشگاه هم‌اکنون از بازیکنان خود خواسته‌اند تا احتمال کاهش دستمزدهایشان را در نظر بگیرند. ما برای بررسی این شرایط خواهان جلسه‌ای اضطراری با لیگ برتر و لیگ فوتبال کشور هستیم تا قدم‌های آتی که باید در این مسیر برداشته شود را مشخص کنیم".

 

دیدگاه‌ها