کد خبر : 1675377 | 07 فروردين 1399 ساعت 15:00 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

گری نویل

تا سه چهار ماه آینده از فوتبال خبری نیست

گری نویل می‌گوید بحران کرونا بیش از آنچه تصور می‌شد طول خواهد کشید و شروع دوباره لیگهای فوتبال تا سه چهار ماه آینده غیرممکن است.

 تا سه چهار ماه آینده از فوتبال خبری نیست

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل، اسطوره منچستریونایتد و کارشناس فوتبال انگلیس می‌گوید با توجه به شواهد و قرائن، بحران ویروس کرونا بیشتر از  آنکه پیش از این تصور می‌شد طول خواهد کشید و با توجه به شرایط فعلی از سر گرفته شدن مسابقات فوتبال و لیگ برتر این کشور از اوایل اردیبهشت‌‌ماه غیرممکن به نظر می‌رسد. نویل معتقد است شروع دوباره فوتبال در دنیا دست‌کم سه چهار ماه طول خواهد کشید.

 

درحالیکه تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در حال افزایش است دولتها در گوشه و کنار دنیا از شهروندان خواسته‌اند در خانه‌های خود باقی مانده و از حضور بی‌مورد در سطح شهرها خودداری کنند. در انگلیس به دستور نخست‌وزیر، وضعیت اضطراری اعلام شده و به پلیس قدرت داده شده که برای مقابله با کسانی که شرایط قرنطینه را نقض می‌کنند از جریمه مادی سنگین یا حتی دستگیری و زندان استفاده کند.

 

1487377

 

گری نویل در گفتگو با شبکه سی‌ان‌ان در این باره گفت:" با توجه به شرایط فعلی به نظر من خیلی بعید است که فوتبال دست‌کم تا سه چهار ماه آینده از سر گرفته شود. ما در واقع در شرایط فعلی در قرنطینه کامل قرار داریم و نمی‌توان تصورکرد که در این شرایط کسی بخواهد و بتواند فوتبال بازی کند یا فوتبال تماشا کند".

 

اسطوره منچستریونایتد در ادامه صحبتهایش گفت:" فوتبال برنخواهد گشت چون همه لوازم و منابع لازم برای برگزاری یک مسابقه فوتبال، از جمله حضور نیروهای پلیس و آمبولانس و غیره دست کم تا چند ماه آینده درگیر هستند".

 

دیدگاه‌ها