کد خبر : 1675397 | 07 فروردين 1399 ساعت 15:33 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

حسین خانی: روزهای سختی را گذراندم

کشتی‌گیر دارنده مدال برنز جهان گفت: برای بازگشت به شرایط آرمانی و آمادگی کامل نیاز به زمان دارم.

حسین خانی: روزهای سختی را گذراندم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مصطفی حسین خانی ملی پوش تیم کشتی آزاد کشورمان در روز تولد خود در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: تابستان سال گذشته عمل جراحی را بر روی مینیسک زانویم انجام دادم و چند ماه از میادین دور بودم.

 

وی ادامه داد: روزهای سختی را گذراندم تا بتوانم به روی تشک کشتی بازگردم اما خدا را شکر، با یک تمرین یک و نیم ماهه دوباره به کورس قهرمانی بازگشتم.

 

حسین خانی تصریح کرد: برای بازگشت به شرایط آرمانی و آمادگی کامل نیاز به زمان دارم که با توجه به اینکه المپیک 2020 توکیو به تعویق افتاده، فرصت خوبی در اختیارم قرار گرفت و تمام تلاشم را در این باره خواهم کرد.

 

دارنده مدال برنز جهان در مورد شرایط تمرینی اش گفت: در حال حاضر به خاطر شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت ورزشکاران، اردوها برگزار نمی شود و به صورت انفرادی تمرینات خود را انجام می دهم. البته کادر فنی در گروهی که در فضای مجازی ایجاد کرده است برنامه تمرینی را ارائه می دهد.

 

دارنده مدال طلای آسیا با تأکید بر اینکه در این شرایط سخت مردم حتما در خانه بمانند و موضوع را جدی بگیرند، تصریح کرد: متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی برای برخی از خانواده ها به وجود آمده، چه از نظر معیشتی و چه از نظر درمانی، بعنوان عضوی از جامعه کشتی با اعلام شماره حساب در فضای مجازی سعی کردم بخشی از نیازهای آن ها را تأمین کنم و هنوز هم این کار ادامه دارد.

دیدگاه‌ها