کد خبر : 1675404 | 07 فروردين 1399 ساعت 16:03 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

کسب مدال برنز جهان بهترین خاطره ورزشی ام  است 

عابدینی : بی صبرانه منتظر سومین المپیکم هستم

کاپیتان شمشیرسازی تیم ملی ایران در ارتباط با تعویق رقابت های المپیک توکیو معتقد است این تصمیم می تواند به نفع خودش و ورزش ایران باشد.

عابدینی : بی صبرانه منتظر سومین المپیکم هستم 

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی عابدینی کاپیتان باتجربه شمشیربازی تیم ملی ایران در سالی که گذشت علاوه بر کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو موفق به کسب مدال برنز جهان هم شد و این در حالی است که او برای سومین مرتبه متوالی جواز حضور در مسابقات معتبری مثل المپیک را به دست می آورد.


عابدینی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" ابتدا درباره عملکرد و میزان رضایتش در سال 98 گفت: «سال ۹۸ برای من خیلی سال بسیار خوبی بود چراکه در همان روزهای اول سال یعنی در روز دوم فروردین‌ماه در مجارستان موفق به کسب مدال برنز جهان شدم که درواقع این شیرین‌ترین مدال تاریخ ورزشی‌ام بود و سپس در مسابقات آسیایی نیز هم یک برنز گرفتم. در کل فکر می‌کنم که سال بسیار خوبی را ازلحاظ سپری کردم. هرچند مصدومیت‌های زیادی را هم‌پشت سر گذاشتم ولی در کل راضی هستم.»


وی درخصوص احساس خودش پس از کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: «باور کنید به همان اندازه که از کسب سهمیه انفرادی خوشحال شدم از کسب سهمیه تیمی هم خوشحال شدم. ما برای کسب سهمیه تیمی تلاش زیادی را متحمل شده بودیم و از اینکه این تلاش‌ها به ثمر رسید بسیار خوشحالم. کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ هم برای شخص خودم بسیار باارزش است چون این برای سومین بار متوالی است که می‌توانم به این مسابقات راه پیدا کنم که امیدوارم هم در بخش انفرادی و هم در بخش تیمی بتوانیم در المپیک توکیو به مدال برسیم.»

 

1421544


کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران درخصوص تعویق مسابقات المپیک گفت: «من فکر می‌کنم این موضوع در کل به نفع ما تمام شد و من خیلی خوشحال شدم و شما مطمئن باشید که این تصمیم برای کل ورزش دنیا مفید است. به‌هرحال این ویروس وجود دارد و شما مطمئن باشید همه ورزشکاران تا حدی با افت مواجه شدند. ازنظر شخصی هم باید بگویم برای من هم خیلی خوب شد. در حال حاضر تنها فقط در خانه هستیم و هرگونه رفت‌وآمد را تعطیل کردیم و منتظر هستیم تا این وضعیت به اتمام برسد تا دوباره به تمریناتمان ادامه دهیم. چون همان‌طور که می‌دانید دو بازی ما باقی‌مانده بود که یکی از این دو بازی باید دیروزهای عید برگزار می‌شد که متأسفانه تمامی مسابقات کنسل شده است.»


او در پایان تأکید کرد: «امیدوارم هر چه زودتر این ویروس مهلک از بین برود و مردم آسیبی نبینند. فقط از مردم خواهش می‌کنم که در خانه‌هایشان بمانند و جایی نروند تا این ویروس هر چه زودتر ریشه‌کن شود.»

دیدگاه‌ها