کد خبر : 1675406 | 07 فروردين 1399 ساعت 16:18 | 87K بازدید | 0 دیدگاه

طارمی و محمدی مسیر ورود را هموار کردند؛ 

تکسیرا: باور دارم این سه ایرانی به پرتغال می روند

نمایش سه لژیونر ایران در لیگ پرتغال استعدادیاب های این لیگ را نسبت به بازیکنان ایرانی جلب کرده است.

تکسیرا: باور دارم این سه ایرانی به پرتغال می روند

به گزارش "ورزش سه"، اخیرا سایت معتبر ابولا مصاحبه ای با میگل تکسیرا مربی پرتغالی سپاهان انجام داده و از او در مورد نمایش مهرداد محمدی، مهدی طارمی و امیرعابدزاده سوال شده است.


تکسیرا که در لیگ هفدهم مهرداد محمدی در سپاهان شاگردش بوده و عملکرد طارمی را نیز در پرسپولیس بارها از نزدیک مشاهده کرده است، با تمجید از نمایش های این دو در لیگ پرتغال و البته مقایسه شرایط تیم های ریوه آ و آوس در جدول رده بندی می گوید:« محمدی و طارمی قبلا هم عملکرد خیلی خوبی داشتند و نمایش آنها در پرتغال من را سورپرایز نکرد. چیزی که آنها ارائه کرده اند، سبب می شود تا پیشنهادات خوبی از تیم های پرتغالی و همینطور دیگر لیگ هایی اروپایی دریافت کنند. البته این خیلی بد است که تیم آوس در انتهای جدول رده بندی حضور دارد و این به مهرداد محمدی کمک نمی کند. طارمی اما به باشگاه خوبی رفته که یکی از بهترین مربیان پرتغال را در اختیار دارد و آنها از ثبات خوبی برخوردارند و این به طارمی کمک زیادی می کند.»


مربی پرتغالی سپاهان معتقد است انتقال موفق این سه بازیکن باعث شده تا حالا شرایط برای دیگر بازیکنان ایرانی در این مسیر هموارتر شود.

 

1487411


تکسیرا در ادامه به سه بازیکنی از سپاهان اشاره می کند که توانایی بازی در لیگ پرتغال را دارند و در مورد آنها اینطور توضیح می دهد :« ما سه بازیکن  در سپاهان داریم که می توانند در لیگ پرتغال بازی کنند و مهم تر عملکردی است که آنها در لیگ قهرمانان آسیا از خود نشان داده اند. من در مورد دروازه بان 24 ساله‌مان پیام نیازمند صحبت می کنم که خیلی به بازی کردن در لیگ پرتغال نزدیک است. هافبک میانی ما سروش رفیعی بسیار تکنیکی و با تجربه است و عملکردی بالاتر از متوسط دارد. در نهایت سومین بازیکن محمد محبی بازیکن تیم المپیک ایران است که دو گل هم در بازی های ملی به کامبوج زد. من باور دارم که این سه بازیکن شما را در پرتغال ملاقات خواهند کرد.» 

 

گفتی است تیم آوس که مهرداد محمدی در آن توپ می زند، در رتبه هجدهم جدول هجده تیمی مسابقات قرار دارد ولی تیم ریوه آ که طارمی نقش مهمی در موفقیت های این تیم داشته، رتبه پنجم را با کسب 68 امتیاز به خود اختصاص داده است. در نهایت امیرعابدزاده سومین لژیونر فوتبال ایران در پرتغال است که که تیمش یعنی ماریتیمو با 24 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

دیدگاه‌ها