کد خبر : 1675408 | 07 فروردين 1399 ساعت 16:45 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد جنجالی بایرن به سیتی؛ معاوضه آلابا- سانه

روزنامه بیلد مدعی است بایرن مونیخ به منچسترسیتی پیشنهاد داده که داوید آلابا ستاره خود را با لروی سانه وینگر آلمانی این تیم معاوضه کند.

پیشنهاد جنجالی بایرن به سیتی؛ معاوضه آلابا- سانه

به گزارش "ورزش سه"، انتقال لروی سانه، ستاره آلمانی منچسترسیتی به بایرن مونیخ از فصل گذشته یکی از شایعات مهم نقل و انتقالاتی اروپا بود ولی مصدومیت سانه در پایان فصل باعث شد این انتقال در فصل تابستان انجام نشود. در فصل جاری بعد از بهبود سانه بار دیگر این شایعات قوت گرفت و مشخص بود که بایرن مونیخ قصد دارد در تابستان آتی سانه را هر طور شده  راهی باواریا کند.

 

روزنامه آلمانی بیلد حالا با انتشار گزارشی مدعی شد که بایرن مونیخ در تازه‌ترین تاکتیک خود برای راضی کردن مدیران منچسترسیتی به موافقت با انتقال سانه، به آنها پیشنهاد داده‌اند که در ازای دریافت سانه، مدافع اتریشی باارزش خود داوید آلابا را راهی منچستر کنند.

 

1487420

 

بیلد در ادامه گزارش خود ادعای جالب دیگری مطرح می‌کند و می‌گوید آلابا وقتی با پیشنهاد بایرن برای عزیمت به انگلیس و پیوستن به منچسترسیتی و بازی زیر نظر پپ گواردیولا مطلع شده به این پیشنهاد روی خوش نشان نداده چرا که یکی از غولهای بزرگ فوتبال اسپانیا به او علاقه‌مند بوده و از پیش با او در این باره تماس‌هایی گرفته است.

 

بیلد در گزارش خود مشخص نکرده که غول اسپانیایی که قصد جذب آلابا را دارد رئال یا بارسلونا است ولی باید دید در صورت ابراز علاقه سیتی به جابجایی مد نظر بایرن مونیخ، آیا باواریایی‌ها می‌توانند آلابا را به عزیمت به  انگلیس و بازی در اتحاد راضی کنند؟

 

دیدگاه‌ها