کد خبر : 1675413 | 07 فروردين 1399 ساعت 17:14 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس سابق یوونتوس

رونالدو برای عیادت مادرش رفت یا خوش گذرانی؟

رئیس سابق یوونتوس معتقد است که رونالدو باید در تورین و در قرنطینه می ماند ولی به بهانه مادرش به پرتغال برگشت و مشغول خوشگذرانی است.

رونالدو برای عیادت مادرش رفت یا خوش گذرانی؟

به گزارش "ورزش سه"، پس از مثبت شدن تست کرونای دانیله روگانی مدافع یوونتوس، این باشگاه تمام بازیکنان و کادر فنی و کارکنان کمپ تمرینی خود را قرنطینه کرد. در چنین اوضاع و احوالی مادر رونالدو دچار عارضه مغزی شد و فوق ستاره پرتغالی طبیعتا از باشگاه اجازه گرفت تا برای عیادت از مادرش به زادگاه خود برگردد.

 

 

1486734

 

 

باشگاه نیز به رونالدو اجازه داد ولی جیوانی کوبولی رئیس سابق یوونتوس معتقد است که باشگاه تورینی نباید اجازه ترک ایتالیا را به رونالدو می داد.

او به رادیو پونتو نوئوو گفت:« این یک اشتباه از سوی سران باشگاه یوونتوس بود. اوضاع در باشگاه از زمانی که به رونالدو اجازه ترک ایتالیا داده شد، پیچیده گشت و سپس برخی دیگر از بازیکنان خارجی نیز خواهان بازگشت به کشورهای شان شدند. رونالدو گفت که به خاطر مادرش می خواهد به پرتغال برگردد ولی این اواخر همیشه عکس هایش در استخر و در حال خوشگذرانی را دیده ایم. رونالدو باید در ایتالیا و در قرنطینه می ماند نه اینکه به پرتغال برگردد. او آنجا هم قرنطینه را رعایت نکرده است.»

 

 

1487428

 

 

کوبولی ادامه داد:« البته حالا انتقاد کردن ساده است ولی وقتی از بیرون نگاه می کنم، به خودم می گویم که تمایل بازیکنان برای ترک ایتالیا غیر قابل درک است. رونالدو و امثال او وقتی به ایتالیا برگردند، باید 14 روز دیگر در قرنطینه بمانند و اینگونه، بازگشت به فرم بدنی سابق شان دشوار تر می شود.»

دیدگاه‌ها