کد خبر : 1675417 | 07 فروردين 1399 ساعت 19:40 | 47.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

ستاره های بارسا و قبول کاهش دستمزد به یک شرط

بازیکنان بارسلونا با پیشنهاد اولیه باشگاه برای کاهش دستمزد مخالفت کردند ولی در عوض پیشنهادی جدید از طرف خود ارائه دادند.

ستاره های بارسا و قبول کاهش دستمزد به یک شرط

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، عدم تفاهم بین بازیکنان و سران باشگاه بارسلونا در مورد کاهش دستمزدها ادامه دارد. بحران ویروس کرونا باعث شده تا تمام رقابت های فوتبالی به تعویق بیفتند و این ضرری غیر قابل پیش بینی به درآمد باشگاه های بزرگ اروپایی زده است.

بارسلونا یکی از باشگاه هایی است که از این ناحیه ضربه خورده و طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، اخیرا به فوتبالیست های تیم اول خود پیشنهاد کاهش 70 درصدی دستمزدها را ارائه داد که با مخالفت روبه رو شد. باشگاه قصد دارد در دوران تعطیلی فوتبال، 70 درصد دستمزدهای تیم اول را کاهش دهد ولی این طرح با استقبال روبه رو نشد.

 

 

1487444

 

 

طبق ادعای رادیو راک 1، کاپیتان ها مخالفت چندانی با این قضیه نداشتند ولی دیگر بازیکنان بارسا از آن استقبال نکردند. در نتیجه بازیکنان تیم اول بارسلونا پیشنهادی جدید در این مورد ارائه دادند مبنی بر اینکه 30 درصد از دستمزدها به طور کلی(برای تمام فصل) کاهش پیدا کند و نه 70 درصد در مدت تعطیلی فوتبال.

قرار است امشب در جلسه هیئت مدیره باشگاه بارسلونا در این مورد تصمیم نهایی اتخاذ شود.

 

مجموع دستمزدی که باشگاه در بخش فوتبال به بازیکنان پرداخت می کند، 552 میلیون یورو است و 90 میلیون یورو نیز صرف دستمزد بازیکنان تیم های بسکتبال، هندبال، هاکی و... می شود.

هدف باشگاه این است که با کاهش دستمزد بازیکنان فوتبال، بتواند بخش قابل توجهی از ضرر اقتصادی خود را جبران کند.

 

 

1487124

 

 

دیدگاه‌ها