کد خبر : 1675421 | 07 فروردين 1399 ساعت 18:20 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

سعادتمند برای حل مشکل دیاباته و میلیچ دست به کار شد

عضو جدید هیئت مدیره استقلال برای حل مشکل دو بازیکن خارجی این تیم دست به کار شد.

سعادتمند برای حل مشکل دیاباته و میلیچ دست به کار شد 

به گزارش "ورزش سه"، احمد سعادتمند که در اخرین روزهای ٩٨ به هیات مدیره استقلال بازگشت بلافاصله به دنبال حل مشکلات تیم بود و کار خود را از همان روزهای تعطیل نیز اغاز کرد و حتی در پست اینستاگرامی آغاز فعالیت خود را اعلام کرد . 

در این میان شنیده میشود با توجه به مهلت پرداخت بدهی شفر ظرف ٣ ماه اینده و عدم شکایت پاختاکور به فیفا و البته فرصت جباروف به استقلال، فعلا در یک ماه پیش رو به جز پرونده بویان خطری استقلال را تهدید نمی کند و سعادتمند در کوتاه مدت و ظرف دیروز و امروز که بانک های کشور هم باز شده اند به دنبال حل پرداخت بدهی میلیچ، بودروف و دیاباته بوده و پس از آن به دنبال پرداخت ٢٠ درصد از قرارداد بازیکنان و مربیان خواهد بود . 


سعادتمند در ابتدا به دنبال حل مشکل میلیچ و بودروف و دیاباته رفته تا با پرداخت بدهی انها مانع جدایی و فسخ قرارداد توسط وکیل های انها شود. سعادتمند با پرداخت بدهی این سه بازیکن خارجی می تواند نشان دهد که کار خود را در استقلال محکم آغاز کرده و تلاش می کند با تامین منابع مالی سر و سامانی به اوضاع این تیم بدهد.

 

همچنین باشگاه استقلال از فردا کار خود را برای بستن پرونده های خارجی آغاز می‌کند تا مدیران باشگاه نشان دهند برای حل مشکلات جدی هستند.

دیدگاه‌ها