کد خبر : 1675428 | 07 فروردين 1399 ساعت 18:31 | 101.8K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل مخفی با مدیری در دورهمی

پژمان جمشیدی به رنگی که هرگز ندیدید

شب گذشته در برنامه دور همی یک پژمان جمشیدی متفاوت را دیدیم. خیلی دورتر از بازیکن سابق سابق تیم ملی در پست دفاع و هافبک راست، فوتبالیستی که کاملا در جلد یک هنرپیشه فرو رفته است.

پژمان جمشیدی به رنگی که هرگز ندیدید

به گزارش "ورزش سه"، اگر تاکنون عادت کرده بودیم که پژمان جمشیدی را سابقا فوتبالیستی که این روزها درگیر هنر شده است بدانیم و در برنامه ها و رقابت هایی که وی حضور داشت رگه هایی از فوتبال را هم ببینیم حالا باید به طور کامل وی را تغییر یافته قبول کنیم. او دیگر کمتر ارتباطی با فوتبال ندارد و بیشتر از آنکه بخواهیم او را یک ورزشکار پیشکسوت بدانیم باید وی را هنرمندی پرکار و البته روی بورس ببینم. حضور متفاوت او در برنامه دورهمی این موضوع را به طور کامل نشان می داد. 

 

جمشیدی که سنگین تر و متفاوت تر از قبل در کنار مهران مدیری حضور یافته بود دیگر نه به مانند دو سال قبل که در همین برنامه دورهمی با رفتار پر از انعطاف خود، خنده و رضایت مدیری و تماشاگران را مهم تر از هر چیزی می دانست بلکه با رفتاری تازه به دنبال جدیدترین معرفی از خود بود. 

 

1487457

 

اولین سوال مدیری که از وی پرسید به رکورد ملی پوش سابق فوتبال ایران نه در حوزه ورزش بلکه در فیلم های سینمایی بود. او سال قبل توانست به عنوان بازیگری که فیلم های او بیشترین فروش را در سینمای ایران داشت معرفی شود. پژمان اما بدون خجالت و البته هول شدن که بخواهد این را موضوع خوشحال کننده بداند و کار کردن با عوامل فیلم های مورد نظر را افتخاری برای خود بداند با شکسته نفسی خاصی این موضوع را به تعداد زیاد فیلم هایی که بازی کرده است دانست. او حالا به مانند بازیگران حرفه ای و روی بورس بیان می کند که نمی خواهد پشت هم در فیلم های سینمایی حضور پیدا کند و به همین دلیل بازی در یک سریال تلویزیونی را پذیرفت.

 

این حضور پر از طمانینه جمشیدی با تعاریفی زیرپوستی از خود نیز همراه بود. تعاریفی که نشان می داد وی دیگر خود را هنرمندی حرفه ای و البته کاربلد می داند که تنها 15 روز زمان نیاز دارد تا در نقش اصلی تئاتری ایفای نقش کند و به عنوان شخصیت اصلی و مهم تئاتر فرانکشتاین روی صحنه سالن اصلی تئاتر شهر برود. 

 

1487456

 

او اکنون در ویترین کاری خود به درصدی از اعتماد به نفس رسیده که بیشتر از فوتبال خود را در سینما و تلویزیون می بیند و البته به همان اندازه نیز فوتبال را دور از خود بیان می کند. پژمان درباره این که هنوز هم دوست دارد مربیگری کند یا خیر می گوید من هنوز هم دوست دارم مربیگری کنم و امیدوارم در تیمی خوب این اتفاق بیفتد اما می دانم که با سال ها دوری از فوتبال و حضور مستمر در بازیگری، من را در زمینه مربیگری جدی نمی گیرند. 

 

نکته جالب درباره دوره جدید پژمان جمشیدی که در کار جدید خود تا نامزدی در جشنواره فیلم فجر نیز بالا آمد نیز این بود که او در حالی برای دومین بار روی صحنه برنامه دورهمی حضور پیدا کرد که این بار مرعوب نام بزرگ مهران مدیری نبود! در ابتدای ورود تعریفی متفاوت و حرفه ای از وی داشت و در جریان مصاحبه نیز به خاطر خوشامد مدیری، محتویات ذهنی خود را تغییری نداد و نظرهای جمع آوری شده توسط وی(عوامل برنامه) را به راحتی رد می کرد. دو تصویر ثبت شده از پایان دو برنامه دورهمی در دو سال اخیر و عکس های یادگاری جمشیدی در کنار مدیری به طور کامل این نظریه را ثابت می کند. شما به زبان بدن پژمان برای قرار گرفتن در کنار مهران نگاه کنید!

 

1487459

 

 او در این میان نسبت به یکی دو خاطره تحقیق شده توسط مجری برنامه نیز اظهار بی اطلاعی کرد و هرگز نخواست با مهران مدیری با دستمایه قراردادن اتفاقاتی که حول او افتاده بود از تماشاگران برنامه خنده بگیرد. مهران مدیری با یادآوری خاطراتی از علی انصاریان درباره خساست پژمان جمشیدی، سعی داشت با او شوخی کند که جمشیدی با کنترل کامل و با هوش ذاتی اش جواب این سوالات را تبدیل خلاف آن چیزی که مدیری قصد طرح آن را داشت کرد. جمله پژمان این بود که وقتی علی انصاریان حرفی می زند خیالم راحت است که کذب محض است!

 

این در حالیست که شاید کمی قبل تر و حدودا دو سه سال پیش، جمشیدی وقتی در موقعیتی مشابه این قرار می گرفت سعی می کرد بیشتر با مجری همراهی کند اما حالا او پخته تر از قبل شده و با وجود احترام زیادی که برای شخص مدیری قائل است محافظت از خود را در اولویت قرار می دهد.

دیدگاه‌ها