کد خبر : 1675436 | 07 فروردين 1399 ساعت 20:01 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رویترز:

تغییر در مدت قرارداد بازیکنان و انتقالات تابستانی

خبرگزاری رویترز امروز ادعا کرد که در فیفا برنامه ای را تحت بررسی دارند که بر اساس آن، معضل بازیکنان و مربیانی که قراردادشان 30 ژوئن به اتمام خواهد رسید، حل شود.

تغییر در مدت قرارداد بازیکنان و انتقالات تابستانی

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال دنیا تحت تاثیر اپیدمی کرونا قرار گرفته و اکثر لیگ های دنیا به طور موقت تعطیل شده است. هنوز مشخص نیست که برای مثال، لیگ های معتبر اروپایی چه تاریخی از سر گرفته خواهند شد و از پایان بهار و حتی اوایل تابستان به عنوان تاریخ شروع مجدد فوتبال صحبت می شود.

 

 

1483527

 

 

در این بین، معضلی همچون پایان قرارداد برخی بازیکنان و مربیان در تاریخ 30 ژوئن یعنی پایان فصل فوتبالی دردسرساز خواهد شد. در حالی که فوتبال فعلا در تعطیلی موقت به سر می برد، مشخص نیست که چه سرنوشتی در انتظار بازیکنانی که قراردادشان در آستانه اتمام است، خواهد بود و اگر قرار باشد لیگ ها تا پس از 30 ژوئن نیز ادامه دار باشند، تکلیف آنها چه خواهد شد.

خبرگزاری رویترز امروز ادعا کرد که در فیفا قصد دارند برنامه ای پیاده کنند که قرارداد این دسته از مربیان و بازیکنان تا پایان فصل(هر زمان که به اتمام برسد) اعتبار داشته باشد.

همچنین فیفا در نظر دارد که مدت نقل و انتقالات تابستانی را از ابتدای ژوئن تا ماه ژانویه 2021 افزایش دهد. البته این دو طرح هنوز به تایید رسمی نرسیده اند و فیفا فعلا مبارزه با اپیدمی کرونا را در اولویت خود قرار داده است.

 

 

دیدگاه‌ها