کد خبر : 1675507 | 08 فروردين 1399 ساعت 17:04 | 24.8K بازدید | 2 دیدگاه

بحث بین دایی و نکونام هیچوقت باز نشد 

حسین کاظمی: باخت ایران به عربستان فنی بود

هافبک سابق تیم ملی می گوید شرایط اردوی این تیم قبل از بازی با عربستان چندان عجیب و به هم ریخته نبوده است.

حسین کاظمی: باخت ایران به عربستان فنی بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی حدود ١٠ سال پیش  در چنین روزهایی با شکست برابر عربستان در انتخابی جام جهانی ٢٠١٠ شانس خود برای صعود به این بازی ها را به حداقل رساند. یکی از جنجالی ترین بازی های تاریخ تیم ملی که در نهایت با برکناری علی دایی از سمت سرمربیگری این تیم همراه شد.

 

حسین کاظمی که در این تیم بازی می کرد در مورد اتفاق های آن بازی به "ورزش سه" گفت: فکر می کنم یک اتفاق نادر رخ داد، تیم ما شرایط بسیار خوبی داشت و ما حتی بازی را بهتر از عربستان آغاز کردیم اما در نهایت اتفاق های بازی خیلی خوب پیش نرفت و متاسفانه شکست خوردیم.

 

او در مورد اینکه گفته می شود فضای اردوی تیم ملی قبل از بازی با عربستان چندان مناسب نبود هم گفت: نه واقعا فضای اردوی تیم ملی چیز چندان عجیب و غریبی نبود و همه چیز مثل بازی های گذشته بود.

 

هافبک سابق تیم ملی در مورد اینکه گفته می شد قبل از بازی بین علی دایی و جواد نکونام اختلاف رخ داد هم گفت: نمی شود گفت اختلاف ولی ظاهراً یک بحث فنی بین آنها در گرفته بود. واقعا مسأله چیز چندان بزرگی نبود.

 

کاظمی در مورد اینکه گفته می شود اختلاف بین سرمربی و کاپیتان تیم ملی در مورد حضور او در ترکیب اصلی  بوده هم گفت: واقعا در آن زمان بحث اختلاف آنها چندان باز نشد و من نمی دانم دقیقا چه اتفاقی رخ داد.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا شکست برابر عربستان فنی بود یا مسائل پشت پرده فوتبالی در مورد این بازی وجود داشت هم گفت: نه به نظر من چیز عجیب و غریبی نبود و به نظر من ما بد بودیم و شکست خوردیم. در کل اوضاع ما در این بازی خوب نبود.  فکر می کنم اصل ماجرا در زمین رخ داد و ما نتوانستیم خوب بازی کنیم.

 

کاظمی در پایان گفت: من فکر می کنم بزرگترین اشتباه فدراسیون برکناری علی دایی در پایان این بازی بود. ما می توانستیم به جام جهانی برویم ولی آقای دایی را برداشتند و ما این شانس بزرگ را از دست دادیم.

 

 

دیدگاه‌ها