کد خبر : 1675518 | 08 فروردين 1399 ساعت 18:42 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با هواداران

انریکه: شاید بار دیگر مربی بارسلونا شوم

در یک مصاحبه به صورت ویدیوئی با هواداران، فوتبال لوئیس انریکه به صحبت در مورد مسائل مختلف پرداخت.

انریکه: شاید بار دیگر مربی بارسلونا شوم

به گزارش"ورزش سه"، در روزهای تعطیلی فوتبال به دلیل شیوع کرونا، امروز لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا پاسخگوی سوالات هواداران فوتبال شد.

اگر همه چیز مطاق معمول پیش می رفت، او الان باید در اردوی تیم ملی اسپانیا تیمش را برای دو بازی دوستانه مهیا می کرد ولی دنیا پس از شیوع کرونا مختل شده و حتی یورو 2020 نیز یک سال به تعویق افتاد.

لوئیس انریکه از سال 2018 سرمربی اسپانیا شد ولی به دلیل درگذشت فرزندش، برای مقطعی از این تیم کنار رفت و از چند ماه پیش بار دیگر سکان کار را در دست گرفت.

 

 

 

 

سرمربی تیم ملی اسپانیا در پاسخ به سوالی در مورد بهترین روزهای فوتبالی اش گفت:« واقعا نمی توانم یکی دو مورد خاص را مثال بزنم. هر کاری که انجام دادم و باعث خوشحالی خانواده و نیز هواداران شد، برای من بالاترین ارزش را دارد.»

 

مهمترین چالش به عنوان سرمربی تیم ملی:« اینکه تیم را در بهترین شرایط به یورو 2021 برسانم. عملکرد بازیکنان را ترقی بدهم و بازیکنان را به فرمی برسانم که اسپانیا شانس قهرمانی در رقابت ها را داشته باشد. البته الان مبارزه با کرونا از هر چالش دیگری مهمتر است.»

 

 

1388875

 

 

بازگشت به بارسا:« این امکان وجود دارد که به تمام باشگاه هایی که تاکنون مربیگری کرده ام، برگردم(رم، سلتا و بارسلونا) البته واضح است که بهترین دوران مربیگری ام در بارسا بود و خاطرات فوق العاده برایم به یادگار ماند.»

 

بهترین بازیکنمسی بیشترین تاثیر را روی من گذاشت و باید بگویم که به سه سال کار با او افتخار می کنم. همچنین باید از اینیستا یاد کنم که کار کردن با او بی نظیر بود.»

 

دیدگاه‌ها