کد خبر : 1675551 | 09 فروردين 1399 ساعت 08:23 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

با تعویق المپیک به لحاظ وزنی دچار مشکل می‌شوم

میرهاشم حسینی: قطعا به اهدافمان می‌رسیم

دارنده مدال‌های نقره جهان و طلای بازی‌های آسیایی که یکی از شانس‌های اصلی مدال آوری برای تکواندوی ایران در رقابت‌های المپیک است، تاکید کرد: هر چند تعویق المپیک به لحاظ وزنی مشکلاتی را برایم ایجاد می‌کند اما خللی در انگیزه ما ایجاد نخواهد کرد.

میرهاشم حسینی: قطعا به اهدافمان می‌رسیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، میرهاشم حسینی درباره تعویق یک ساله المپیک ۲۰۲۰ و تاثیر آن بر تکواندوی ایران، اظهار کرد: ویروس کرونا نه تنها باعث تعلیق المپیک بلکه کل ورزش دنیا شده است و همچنین زندگی بسیاری از مردم جهان را تحت تاثیر جدی قرار داده است. طبیعتا به لحاظ حرفه‌ای تعویق المپیک به ضرر ماست چرا که اگر نتوانیم مسابقه بدهیم و در رویدادهای بین المللی شرکت نکنیم از شرایط ایده‌آل دورتر می‌شویم و به ضرر ما ورزشکاران خواهد بود.

 

دارنده مدال‌های نقره جهان و طلای بازی‌های آسیایی افزود: البته المپیک دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد و تعویق آن هیچ اثری بر انگیزه من برای کسب موفقیت در این رویداد بزرگ نخواهد داشت. صد درصد اهدافی را پیش از این نیز دنبالش بودیم باز هم با جدیت پیگیری می‌کنیم و به آنها خواهیم رسید.

 

وی با اشاره به لطمه‌های تعویق یک ساله المپیک، گفت: تعویق المپیک قطعا از لحاظ وزنی به من ضربه می‌زند و اذیتم می‌کند چرا که در سن رشد هستم و قطعا تا یک سال و نیم دیگر با افزایش طبیعی وزنم مواجه خواهم بود و از این حیث دچار مشکلاتی خواهم شد.

 

حسینی تصریح کرد: البته به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای تلاش می‌کنم تا مشکل جدی از این بابت نداشته باشم و قطعا وزنم را به هر شکل ممکن باید کنترل کنم. هدفم کسب خوشرنگ‌ترین مدال المپیک است و در این راه کم نمی‌گذارم تا ان‌شاءالله دل مردم عزیز ایران را که سختی‌های زیادی را طی این روزها متحمل شده‌اند شاد کنم.

 

وی درباره تعویق رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز گفت: هنوز هم مشخص نیست این رقابت‌ها چه زمانی برگزار می‌شود و به احتمال زیاد باز هم تعویق خواهد شد. ظاهرا قرار است کلیه مسابقات تکواندو در اروپا را برای شش ماه تعلیق کنند و با شرایط به وجود آمده به احتمال زیاد مسابقات قهرمانی آسیا نیز باز هم عقب می‌افتد.

 

نایب قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۱۷ در پایان درباره چگونگی پیگیری تمرینات خود خارج از اردوی تیم ملی، گفت: فعلا در خانه تمرین می‌کنم و سعیم این است از شرایط طبیعی دور نشوم. قطعا تمرین در خانه اذیت کننده است چرا که امکانات تمرین در خانه مثل اردو نیست و برای تمرین حرفه‌ای مشکلات زیادی وجود دارد اما برای ریشه کن شدن این ویروس همه باید دست به دست هم بدهیم و از خانه خارج نشویم.

دیدگاه‌ها