کد خبر : 1675554 | 09 فروردين 1399 ساعت 09:30 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

کمک قابل توجه امباپه به بی‌خانمان‌های در معرض کرونا

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی PSG همزمان با اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا مبلغ قابل توجهی به یک سازمان خیریه که برای تهیه سرپناه برای بی‌خانمان‌ها فعالیت می‌کند کمک مالی کرد.

کمک قابل توجه امباپه به بی‌خانمان‌های در معرض کرونا

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در شرایطی که شیوع گسترده ویروس کرونا دنیا را در بحران فرو برده و به خصوص افراد ضعیف و آسیب‌پذیر را با خطر جدی مواجه کرده، مبلغ قابل توجهی به بنیاد آبه پیر، سازمان خیریه‌ای که برای در اختیار گذاشتن سرپناه برای افراد بی‌خانمان فعالیت می‌کند، کمک مالی کرد.

 

در شرایطی که به مردم گفته شده در خانه‌های خود بمانند، بی‌خانمان‌ها بیش از پیش با خطر مبتلا شدن مواجه هستند و این بنیاد خیریه در این شرایط تلاش خود را برای کمک به افراد بی‌خانمان بیشتر کرده است. کمک سخاوتمندانه امباپه در شرایط دشوار فعلی برای این سازمان خیریه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

1483442

 

بنیاد آبه پیر در بیانیه‌ای که در وبسایت خود منتشر کرده نوشت:" کیلیان امباپه که نگران تبعات این بحران بر کشور ما و به خصوص پیامدهایش برای آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه بود برای حمایت از فعالیت‌های خیریه بنیاد آبه پیر، مبلغ قابل توجهی به ما کمک مالی کرد. کمک‌های سخاوتمندانه او ما را قادر می‌سازد که به  سرعت نسبت به موارد اضطراری واکنش نشان داده و کمک‌های بهداشتی- درمانی، غذا و سرپناه در اختیار بی‌خانمان‌ها بگذاریم".

 

این سازمان خیریه در ادامه بیانیه خود نوشت:" بنیاد آبه پیر از کیلیان امباپه به خاطر این کمک‌های سخاوتمندانه و توجهی که به افراد آسیب‌پذیر نشان داده تشکر می‌کند".

 

دیدگاه‌ها