کد خبر : 1675563 | 09 فروردين 1399 ساعت 11:00 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

خاطرات همبازی و دستیار سابق سرمربی لیورپول

کلوپ در تمام طول مسیر به من توهین کرد!

هم‌تیمی سابق و دستیار سابق یورگن کلوپ با ذکر خاطراتی از دوران همکاری‌اش با او از کلوپ به عنوان مربی‌ای عصبانی یاد کرد که در اوج عصبانیت از توهین کردن به دیگران ابایی ندارد.

کلوپ در تمام طول مسیر به من توهین کرد!

به گزارش "ورزش سه"، استفان کونرت، مربی دروازه‌بان های باشگاه ماینتس آلمان در گذشته هم در این تیم همبازی یورگن کلوپ بوده و هم در زمان سرمربی‌گری کلوپ در این تیم به عنوان عضو کادر فنی او فعالیت کرده است. او حالا به بیان خاطراتی از سرمربی مشهور لیورپول پرداخته و او را به عنوان یک مربی عصبانی تصویر می‌کند.

 

یورگن کلوپ بعد از پایان دوران فوتبالی‌اش در ماینتس، هدایت این تیم را به عهده گرفت و سپس راهی بوروسیا دورتموند و در نهایت لیورپول شد. کونرت به مدت 9 سال در ماینتس با کلوپ همبازی بوده و سپس در این تیم به عنوان عضو کادر فنی او با کلوپ همکاری کرده است.

 

1487781

 

کونرت در گفتگو با گل درباره روحیات یورگن کلوپ و شرایط کار کردن با او گفت:" من با کلوپ رابطه خاصی داشتم چون سال ها با او همبازی بودم. من کسی بودم که می‌توانستم با او چشم در چشم شوم ولی واقعیت این است که او وقتی احساساتی می‌شود دیگر هیچ چیز و هیچ کس جلودارش نیست. کلوپ در عین حال با بازیکنانش رابطه مثبت عالی‌ای دارد و از این بابت هم هیچکس به پای او نمی‌رسد".

 

همکار سابق کلوپ در آلمان در ادامه صحبت‌هایش گفت:" از تمام بچه‌های تیم هیچوقت حتی یک نفر حاضر نیست کوچکترین ایرادی به کلوپ بگیرد یا پشت سرش حرف بزند. کلوپ استاد ارتباط با مردم است و این نقطه قوت او است".

 

1487783

 

کونرت با ذکر خاطره جالبی می‌گوید زمانی به همراه کلوپ برای شرکت در یک فستیوال کیلومترها دوچرخه‌سواری کرده‌اند ولی متوجه شده‌اند که اشتباه کرده اند. او درباره واکنش عجیب کلوپ به این اتفاق گفت:" من و کلوپ یک بار که چند روز وقت خالی داشتیم تصمیم گرفتیم به یک فستیوال محلی سنتی سر بزنیم. با دوچرخه راه افتادیم و وقتی بعد از کلی سختی به آن دهکده رسیدیم با تابلویی مواجه شدیم که نوشته بود فستیوال هفته آینده برگزار می‌شود. نمی‌دانم، احتمالا من اشتباه کرده بودم. به هر حال وقتی در حال برگشت بودیم کلوپ در تمام طول مسیر به من توهین کرد. من هم چون می‌دانستم اشتباه از من بوده چاره‌ای جز تحمل نداشتم و قبول داشتم که کلوپ حق دارد سرزنشم کند".

 

دیدگاه‌ها