کد خبر : 1675575 | 09 فروردين 1399 ساعت 11:59 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

پایان مصدومیت دو بازیکن نساجی

شیوع ویروس کرونا و هم چنین تعطیلی بازی های لیگ برتر این فرصت را برای بازیکنان مصدوم ایجاد کرده تا با دنبال کردن دوران نقاهت برای حضور دوباره در ترکیب تیم های لیگ برتری آماده شوند.

پایان مصدومیت دو بازیکن نساجی 

به گزارش "ورزش سه"، اگر در هفته های اخیر بازی های لیگ برتر برگزار می شد به طور حتم بازیکنان مصدوم تیم ها بازی های زیادی را به این بهانه از دست می دادند اما تعطیلی بازی ها موجب شده آنها به خوبی استراحت و مصدومیت خود را درمان کنند و دوباره برای حضور در ترکیب تیم های لیگ برتری آماده شوند. نمونه اش در نساجی مصدومیت نوید عاشوری و محمد عباس زاده دو بازیکن تاثیر گذار این تیم پایان یافته و این دو بازیکن در شروع دوباره تمرینات نساجی پا به پای دیگر بازیکنان تمرین خواهند کرد. 

 

در صورت از سر گیری دوباره بازی های لیگ برتر نساجی در اولین بازی باید در خانه ی تراکتور به میدان برود. تمرینات این تیم هم با نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل شده است و شاگردان محمود فکری همانند بازیکنان سایر تیم ها به صورت آنلاین تمرین خواهند کرد. سرمربی تیم نساجی چند در روز پیش در مصاحبه ای که با خبرنگار ما داشت درخواست کرده بود سازمان لیگ برتر در صورت از سر گیری دوباره بازی های لیگ برتر و برای جلوگیری از مصدومیت احتمالی بازیکنان به همه تیم ها فرصت بدنسازی دوباره را بدهد.

دیدگاه‌ها