کد خبر : 1675605 | 09 فروردين 1399 ساعت 15:40 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

کریم زاده: می خواهم کاری برای مردم شهرم انجام بدهم

ماجرای ضدعفونی کردن خیابان توسط بازیکن پارس

بازیکن بوشهری پارس جنوبی می گوید ضد عفونی کردن خیابان های بوشهر را هر زمان که فرصت داشته باشد انجام می دهد.

ماجرای ضدعفونی کردن خیابان توسط بازیکن پارس

به گزارش "ورزش سه"، این روزها فوتبالیست ها نیز در کنار مردم به مبارزه با کرونا می پردازند و در این بین برخی بازیکنان اقدامات جالبی انجام می دهند که در ذهن می ماند. یکی از این اقدامات ضد عفونی خیابان ها و کوچه های بوشهر است که طی یکی، دو شب گذشته توسط فوتبالیست های این شهر انجام شده است. دو شب پیش محمد محبی بازیکن بوشهری سپاهان به ضد عفونی خیابان های شهر خودش پرداخت و شب گذشته نیز متین کریم زاده بازیکن بوشهری پارس جنوبی و محمد مشایخ بازیکن ذوب آهن دست به این کار خیرخواهانه زدند.


متین کریم زاده که در ترکیب تیم ملی امید در رقابت های مقدماتی المپیک 2020 هم حاضر بود، در این باره به خبرنگار ما گفت: شب گذشته من و محمد مشایخ تصمیم گرفتیم که کوچه ها و خیابان ها و درهای ورودی خانه را ضدعفونی کنیم. این تصمیم کاملا خودجوش بود و دلمان می خواست کاری برای مردم شهر عزیزمان انجام دهیم.


وی ادامه داد: در این روزهای سخت کرونایی همه باید به هم کمک کنیم. هرکس هر کاری از دستش برمی آید، باید انجام بدهد تا بتوانیم این ویروس را شکست دهیم و آسایش به ملت عزیزمان برگردد. ما نیز در حد توان کاری انجام دادیم. به هر حال ضدعفونی خیابان ها اهمیت دارد و تصمیم گرفتم این کار را در روزهای آینده نیز هرزمانی فرصت داشته باشم، انجام بدهم.

 

1465222


بازیکن چپ پای پارس جنوبی با اشاره به شیوع کرونا در بوشهر تاکید کرد: خوشبختانه مردم بوشهر خیلی رعایت می کنند و فقط 75 نفر از بوشهر تاکنون کرونا گرفتند. این نشان می دهد مردم بوشهر همراهی خاصی دارند و می خواهند این ویروس ریشه کن شود. ما نیز تلاش می کنیم تا این اتفاق بیفتد و امیدوارم هرچه سریع تر اتفاقات خوبی رخ بدهد.


کریم زاده همچنین گفت: ما طی روزهای گذشته ویدئوهایی رادر فضای مجازی می بینیم که بسیار درد آور است. تصاویری از پرستاران و پزشکان عزیز ایران که در خط مقدم مبارزه با کرونا ایستادند. به خاطر این عزیزان هم که شده و اینکه درد بیشتری را تحمل نکنند، خواهش می کنم که همه رعایت کنیم. همه در خانه بمانیم و برای کارهای غیرضروری از خانه خارج نشویم. انشاالله خیلی زود از شر این ویروس لعنتی راحت خواهیم شد و می توانیم با آسایش به زندگی ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها