کد خبر : 1675607 | 09 فروردين 1399 ساعت 15:39 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

به انتخاب آقای گل لیگ برتر؛ 

ترابی و قائدی بهترین بازیکنان و پرسپولیس و استقلال

شهریار مغانلو که با پیراهن پیکان موفق شد تا پایان هفته بیست و یکم خود را در صدر جدول گلزنان قرار دهد معتقد است مهدی ترابی و مهدی قائدی بهترین بازیکنان سرخابی در لیگ نوزدهم محسوب می شوند.

ترابی و قائدی بهترین بازیکنان و پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دو آقای گل مشترک لیگ نوزدهم امروز در یک برنامه تلویزیونی حضور یافت و درباره مسائل مختلفی از جمله بهترین فوتبالیست های لیگ برتری سخن گفت. 

 

نکته جالب در مصاحبه شهریار مغانلو علاقه زیاد او به نوع بازی مهدی ترابی بود. آقای گل لیگ معتقد است که ترابی بهترین بازیکن لیگ فعلی بوده و طبیعی بود که در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره بهترین بازیکن پرسپولیسی ها در لیگ نوزدهم از ستاره این تیم یعنی مهدی ترابی نام ببرد. 

 

شهریار مغانلو در انتخاب همتای ترابی در جمع آبی ها هم معتقد بود مهدی قائدی بهترین بازیکن استقلالی ها تا پایان هفته بیست و یکم لیگ نوزدهم محسوب می‌شود. 

 

آقای گل لیگ برتر درباره بهترین گل های این دو تیم نیز صحبت کرد و معتقد بود بهترین گل پرسپولیسی ها در لیگ نوزدهم را گل مهدی ترابی به تیم گل گهر سیرجان زده است و از سوی دیگر بهترین گل استقلالی ها در لیگ اخیر را نیز شوت سنگین و دیدنی علی کریمی به دروازه تراکتوری ها معرفی کرد.

دیدگاه‌ها