کد خبر : 1675619 | 09 فروردين 1399 ساعت 16:40 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: در بلاتکلیفی فعلی به بازیکنانم فشار نمی‌آورم

فرانک لمپارد می‌گوید در شرایط عدم قطعیت ناشی از ویروس کرونا ترجیح می‌دهد به بازیکنانش بیش از حد فشار نیاورد.

لمپارد: در بلاتکلیفی فعلی به بازیکنانم فشار نمی‌آورم

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد سرمربی چلسی می‌گوید درحالیکه شیوع ویروس کرونا باعث شده رقابت های فوتبال در سراسر دنیا به حالت تعلیق درآید و اصلا معلوم نیست که لیگ برتر انگلیس چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد و آیا رقابت ها از سر گرفته شده یا به کلی تا پایان فصل تعطیل خواهد شد، ترجیح می‌دهد از فشار آوردن بیش از حد به بازیکنان خود خودداری کند.

 

1487864

 

تا این لحظه اعلام شده که لیگ برتر جزیره دست‌کم زودتر از 30 آوریل از سر گرفته نخواهد شد اما این تاریخ هم در ادامه بستگی به شرایط مبارزه با کرونا و دستورات دولت انگلیس دارد و هنوز مشخص نیست که آیا در ادامه شاهد ادامه فصل خواهیم بود یا این فصل نیمه‌کاره رها شده و تا شروع فصل جدید دیگر شاهد هیچ مسابقه فوتبالی در انگلیس نخواهیم بود.

 

لمپارد در این باره گفت:" در حال حاضر شرایط ما خیلی دشوار است چون اصلا مشخص نیست در آینده با چه وضعیتی روبرو خواهیم شد. قبلا دیده‌ایم که شرایط ممکن است به سرعت عوض شود و ما تنها می‌توانیم به تاریخ‌هایی که اعلام می‌شود نگاه کنیم و به جز برنامه‌های روزانه یا هفتگی، امکان برنامه‌ریزی بلندمدت‌تر نداریم".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" در چنین شرایطی من به هیچ وجه مایل نیستم که به بازیکنانم فشار بیاورم و بدون اینکه دلیلی وجود داشته باشد از آنها بخواهم کار کنند".

 

دیدگاه‌ها