کد خبر : 1675622 | 09 فروردين 1399 ساعت 16:14 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

باقری: خاطرات استقلال برایم تموم شد

مدافع پارس جنوبی از بازیابی روحیه‌اش برای شکل دهی یک هدف بزرگ در ادامه فوتبالش خبر داد.

باقری: خاطرات استقلال برایم تموم شد

به گزارش "ورزش سه"، میلاد باقری، مدافع سابق استقلال که بعد از جدایی از این تیم راهی پارس جنوبی شده، مدعی است برای هدف بزرگی تلاش خواهد کرد و امیدوار است با آغاز دوباره فوتبال در مسیر رویایی که در نظر گرفته، پیش برود.

 

باقری درباره شرایط خودش می‌گوید: روند تیمی خوبی داشتیم و با شرایطی که آقای افاضلی شکل داده بودند، برای دستیابی به رتبه‌های بالاتر می‌جنگیدیم. علیرغم برنامه سختی که در ابتدای نیم فصل دوم داشتیم به نتایج خوبی رسیده بودیم که بهترین آن را می‌توانیم یک پیروزی بزرگ مقابل تراکتور بدانیم. با این حال تعطیلی مسابقات باعث شد تا اکنون امیدوار به پایان این موضوع و بیماری کرونا باشیم و ببینیم اوضاع در ادامه چه خواهد شد.


مدافع پارس در ادامه گفت: بعد از انتخاب پارس جنوبی اهداف بزرگی داشتم که خوشحالم این فضا در این تیم برایم مهیا شد. فضایی که باعث شد خیلی زود خودم را دوباره پیدا کنم و امیدوارم در این دیدارهایی که فرصت بازی به دست آوردم توانسته باشم نمایش مدنظر کادرفنی و البته هواداران را به جا گذاشته باشم. خب در ابتدا کمی از نظر روحی با توجه به جدایی از استقلال شرایط خوبی نداشتم اما کمک روحی و فنی آقای افاضلی و تیم کادرفنی و در کنار آن دیگر هم‌تیمی‌هایم شرایط را خوب کرد. البته بدشانس بودیم که لیگ تعطیل شد.

باقری درباره جدایی از استقلال گفت: نمی‌خواهم درباره آن روزها حرف بزنم. هرچند حرف‌های زیادی است. قطعا می‌توانستم اتفاقات بزرگتری با توجه به هدفی که داشتم را دنبال کنم اما نشد. ناامید نیستم و فوتبال ادامه دارد و فرصت برای موفقیت‌های بزرگی وجود خواهد داشت. اکنون خاطرات استقلال برایم تمام شد و تنها برای هواداران این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و همه چیز برایم تمام شد و حسرت نخواهم خورد. برای روزهای بزرگتر خواهم جنگید و قطعا اینجا هیچ چیز تمام نخواهد شد.

 

مدافع پارس جنوبی با اشاره به تمریناتی که کادرفنی در روزهای قرنطینه در نظر گرفته گفت: با توجه به شرایط کنونی و شیوع کرونا امکان تمرینات گروهی وجود ندارد. با این حال همه امیدوار به پایان این روزها و بازگشت روزهای عادی هستیم. تمرینات خوب و به روزی را کادرفنی و آقای افاضلی در نظر گرفته و همه با انگیزه به دنبال حفظ آمادگی خواهیم بود تا در شروع دوباره فوتبال بتوانیم انتظارات هواداران جمی را برآورده کنیم.

دیدگاه‌ها