کد خبر : 1675629 | 09 فروردين 1399 ساعت 16:19 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

من بهترین مهاجم لیگ برتر هستم

آل کثیر: شب بازی با پرسپولیس تا صبح نخوابیدم

مهاجم نفت آبادان می گوید آخر فصل از این تیم جدا خواهد شد.

آل کثیر: شب بازی با پرسپولیس تا صبح نخوابیدم

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر با حضور در برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش سیما صحبت های جالبی را درباره خودش و شرایط فوتبال انجام داد. او درباره پیشنهاد نیم فصل پرسپولیس عنوان کرد: پیشنهاد وجود داشت و آنها مرا می خواستند که باشگاه مخالفت کرد. حتی گفته بودند که علیپور و یک بازیکن دیگر را به نفت آبادان بدهید که این حرف به خاطر بالا بردن ارزش من بود. به هر حال نشد که به پرسپولیس بروم.


مهاجم نفت آبادان در این خصوص تاکید کرد: شب بازی با پرسپولیس واقعا تا صبح نخوابیدم. از حرف و حدیث ها می ترسیدم. در زمین بازی هم جفت پاهایم می لرزید. فشار تماشاگر خیلی روی من بود و اولین روز در فوتبالم بود که استرس داشتم. می گفتم نکند اتفاقی بیفتد که حرف و حدیث درست شود.

 


وی در پاسخ به این پرسش که بهترین مهاجم لیگ برتر در سال 98 چه کسی است، گفت: اگر نمی گویند چقدر اعتماد به نفس دارد، به خودم رای می دهم. البته علی دایی بهترین مهاجم تاریخ فوتبال ایران است.


مهاجم نفت آبادان با اشاره به تصمیمش برای فصل اینده بیان کرد: آخر فصل قطعا از نفت جدا می شوم. سال سختی داشتیم. تنها دلخوشی ما هواداران آبادانی هستند. ما واقعا فقیر ترین تیم از نظر امکاناتی هستیم. تا الان فقط 30 درصد پول گرفتیم و اگر این شرایط نبود بهتر کار می کردیم. مسئولان به وعده های خود عمل نکردند. البته هیچ مدیری دوست ندارد تیمش نتیجه نگیرد اما واقعا شرایط سخت است.

 


آل کثیر در بخشی از صحبت هایش به نفت تهران اشاره کرد و گفت: متاسفانه تیم و بازیکنان و کادرفنی خوبی داشتیم اما مشکلات مدیریتی و مالی باعث شد سقوط کنیم. آن سال هر چند هفته یک مدیر جدید می آمد. یادم هست یک نفر که کارواش داشت، آمد و مدیرعامل تیم نفت شد. این اتفاق ضربه زد و نگذاشت کارمان را انجام بدهیم.

 


وی افزود: از آقای حمید درخشان تشکر می کنم. آن سال خیلی به من کمک کرد. ایشان شخصیت خاصی است و برایش آرزوی موفقیت می کنم.

دیدگاه‌ها