کد خبر : 1675633 | 09 فروردين 1399 ساعت 17:17 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

امیری:تغییر زمان پارالمپیک شانسمان را افزایش داد

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: تغییر زمان برگزاری بازی‌های پارالمپیک توکیو شرایط خوبی را برای پاراتیراندازان ایجاد می‌کند که شانس مدال‌های خود را افزایش دهند.

امیری:تغییر زمان پارالمپیک شانسمان را افزایش داد

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، حسین امیری اظهار کرد: تغییر زمان برگزاری بازی‌های پارالمپیک توکیو شرایط خوبی را برای ورزشکاران پاراتیراندازی ایجاد کرد تا در شرایط بهتری در مسابقات شرکت کنند و شانس مدال‌های خود را افزایش دهند. البته ما طی سال گذشته اردوهای سنگینی را برای تیراندازان معلول برگزار کرده بودیم و در شرایط آمادگی خوبی قرار داشتند اما با تغییر زمان برگزاری بازی‌های پارالمپیک این مسئله به نفع تیراندازان شد تا خود را در آمادگی بهتری قرار دهند و تکنیک‌ها و تاکتیک‌های خود را اصلاح کنند.

 

وی گفت: ما برای ارائه هر برنامه‌ای منتظر مشخص شدن وضعیت کرونا در کشور هستیم تا ببینیم سیاست کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان در این زمینه چیست تا بتوانیم اردوها را برگزار کنیم. در حال حاضر ما سهمیه‌های خود را در رشته تیراندازی کسب کرده‌ایم و مشکل سهمیه نداریم. تنها باید تمرینات ساختاری خود را افزایش دهیم و تیراندازان را برای بازی‌های سال آینده آماده کنیم.

امیری افزود: مدت یکسال تا زمان برگزاری بازی‌های پارالمپیک توکیو فرصت مناسبی است تا تیراندازان از نظر ساختاری و تکنیک و تاکتیک خود را تقویت کنند و ضعف‌هایی را که داشتند مرتفع کنند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با مشکل فشنگ مواجه نیستید؟ گفت: مشکل فشنگ یکی از مشکلاتی است که همیشه گریبان گیر تیراندازان است و ما قرار بود با اعزام به مسابقات جهانی آلمان فشنگ مورد نیاز خود را تهیه کنیم. الان چاره‌ای نداریم با فشنگ‌های ایرانی کار کنیم تا با مشکل مواجه نشویم. هر چند در حال حاضر تهیه فشنگ ایرانی نیز به راحتی امکانپذیر نیست و باید با کمک کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان، معلولان برای تمرین تیراندازان فشنگ تهیه کنیم تا در ادامه تمرینات با مشکل مواجه نشوند.

 

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی در پایان خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر در تپانچه بادی 10 متر و 50 متر تیراندازان خوبی داریم اما در تفنگ نتوانستیم به جایگاه خوبی دست پیدا کنیم و تنها رقیه شجاعی در 10 متر توانست سهمیه ماده را کسب کند. در تپانچه وضعیت ما خیلی بهتر از تفنگ است و باید سعی کنیم با تمرکز بر روی تپانچه شرایط خوبی را برای تیراندازان در پارالمپیک توکیو رقم بزنیم و مدال‌های خود را افزایش دهیم.

دیدگاه‌ها