کد خبر : 1675641 | 09 فروردين 1399 ساعت 18:52 | 55K بازدید | 0 دیدگاه

یوویچ، دهانت را ببند و ساکت شو!

سرمربی سابق فرانکفورت به ستاره رئال توصیه کرد که پس از قانون شکنی ای که انجام داد، بهتر است ساکت شود و حرف نزند.

یوویچ، دهانت را ببند و ساکت شو!

به گزارش"ورزش سه"، پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای تری تامپکینز بسکتبالیست باشگاه رئال مادرید، تمام ورزشکاران این باشگاه و کارکنان کمپ والدبباس به قرنطینه اجباری رفتند. در این بین لوکا یوویچ ستاره صرب رئال پس از اینکه تست کروناش منفی شد، با اجازه باشگاه به کشورش برگشت و تضمین داد که آنجا خود را قرنطیه خواهد کرد اما رسانه های صربستان تصاویری از او و نامزدش در حال خوش گذرانی در بلگراد منتشر کردند که واکنش های منفی زیادی در پی داشت.

 

 

1448236

 

 

در نهایت برای یوویچ جریمه در نظر گرفته شد و به او اخطار دادند که در صورت قانون شکنی مجدد، دستگیر خواهد شد.

مهاجم صرب که تابستان گذشته از فرانکفورت به رئال پیوست و نتوانسته پاسخ انتظارات را بدهد، اخیرا با انتشار یک ویدیو گفت که تمام عواقب کارش را پذیرفته و به هر جریمه ای تن خواهد داد و از مردم خواست در خانه بمانند.

 

 

 

 

دراگوسلاو استپانوویچ سرمربی سابق بیلبائو و آینتراخت فرانکفورت اما از یوویچ بسیار عصبانی است. او در مصاحبه با نشریه کوریر گفت:« یوویچ 100 درصد در حال ویران کردن دوران فوتبال خودش است و مقصر اصلی افت او کسی جز خودش نیست.

او این شانس را داشت تا در فرانکفورت خوش بدرخشد و سپس با انتقالی 60 میلیون یورویی به رئال رفت. بزرگترین انتقال تاریخ فوتبال صربستان و الان نمی توانم باور کنم که او چه بلایی بر سر خودش آورده است.

می دانم او چه زندگی سختی داشته است و در نوجوانی همراه پدرش در ماشین می خوابید تا بتواند در تمرینات تیمش شرکت کند و حالا ببینید به چه روزی افتاده است. نمی دانم او به خودش و فوتبالش فکر می کند یا خیر. یوویچ می دانست که باید در خانه قرنطینه باشد ولی تظاهر کرد که چیزی نمی داند. او به جای حرف زدن بهتر است ساکت شود و دهانش را ببندد. شاید حالا بهتر متوجه شویم که چرا در رئال مادرید نتوانسته روزهای خوبش در فرانکفورت را تکرار کند.»

 

 

 

دیدگاه‌ها