کد خبر : 1675651 | 09 فروردين 1399 ساعت 20:42 | 76.2K بازدید | 0 دیدگاه

دو خرید چمپیونزلیگی غیرمنتظره برای بارسا

در روزهایی که فوتبال به دلیل کرونا تعطیل است، این امیدواری وجود دارد که لیگ ها و رقابت های اروپایی در تابستان به اتمام برسند.

دو خرید چمپیونزلیگی غیرمنتظره برای بارسا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، کرونا دنیا را مختل کرده و رقابت های ورزشی نیز تحت تاثیر مستقیم قرار گرفته اند. تقریبا در تمام دنیا لیگ ها تعطیل شده اند و مشخص نیست بازی ها چه زمانی مجددا شروع خواهد شد.

امروز رئیس یوفا از سه برنامه برای ادامه لیگ ها خبر داد و البته گفت که شرط بر این است که از ماه ژوئن بتوان فوتبال را بار دیگر شروع کرد؛ در غیر این صورت فصل را باید تمام شده دانست.

 

 

1487887

 

 

در صورتی که از ماه ژوئن(تیرماه) لیگ ها ادامه پیدا کنند، بهترین سناریو برای از سر گیری لیگ قهرمانان، ماه آگوست خواهد بود و به این ترتیب دو بازیکن بارسلونا بیشترین استفاده را خواهند برد. دو بازیکنی که به نوعی دو خرید جدید برای بارسا محسوب خواهند شد.

 

لوئیس سوارز ستاره مصدوم بارسا که دو ماه از جراحی او می گذرد، می تواند از اواسط تابستان در بهترین فرم ممکن به فوتبال برگردد. او دو ماه دیگر تمریناتش را شروع خواهد کرد و امیدوار است در صورت ادامه لالیگا و لیگ قهرمانان، بتواند بارسا را همراهی کند.

 

 

Luis Suárez and Dembélé, two 'signings' that can bring a Champions

 

 

دیگر بازیکن بارسا که از تعویق فوتبال سود خواهد برد، عثمان دمبله است. ستاره همیشه مصدوم بارسا که پس از جراحی ماه گذشته، عملا فصل را از دست داد ولی حالا کرونا باعث شده است تا او هم امیدوار به بازگشت باشد. بارسا پس از مصدومیت طولانی او، مارتین برایثویت را به خدمت گرفت چرا که پزشکان از بازگشت دمبله در فصل جاری قطع امید کرده بودند.

در صورت برگزاری لیگ قهرمانان در ماه آگوست، دمبله می تواند به موقع خود را به بازی ها برساند؛ هرچند که از لحاظ بدنی در سطح آمادگی سوارز نخواهد بود.

 

 

 

دیدگاه‌ها