کد خبر : 1675664 | 09 فروردين 1399 ساعت 21:45 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی:

کلوپ حق دارد؛ برگزاری لیورپول-اتلتیکو جنایت بود

کارلو آنچلوتی هم معتقد است که در شرایط گسترش ویروس کرونا در اسپانیا و اروپا، دیدار برگشت لیورپول و اتلتیکو نباید برگزار می شد.

کلوپ حق دارد؛ برگزاری لیورپول-اتلتیکو جنایت بود

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در یک مصاحبه به نکته جالبی اشاره کرد. اینکه شکست 2-3 تیمش برابر اتلتیکو در آنفیلد و حذف از لیگ قهرمانان، تحت تاثیر گسترش ویروس کرونا بود:« یادم می‌آید که همه ما از وضعیت ویروس کرونا در نقاط مختلف دنیا خبر داشتیم هر چند در انگلیس هنوز کسی زیاد به این مساله اهمیت نمی‌داد. من روز دوشنبه از خواب بیدار شدم و اخبار مادرید را خواندم که قرار شده مدارس و دانشگاه‌ها را تعطیل کنند. در این شرایط روند آماده‌سازی تیم برای آن بازی خیلی عجیب شده بود.

 من معمولا وقتی تیمم را آماده می‌کنم به اتفاقاتی که در اطرافم می‌افتد توجه نمی‌کنم و می‌توانم خودم و تیمم را از همه تاثیرات بیرونی ایزوله کنم ولی راستش را بخواهید آن شرایط خیلی دشوار بود.»

 

 

Carlo Ancelotti Everton Manchester United 2019-20

 

 

همان بازی که 11 مارس به انجام رسید، آخرین بازی لیورپول تا به اینجا بوده و سپس لیگ برتر انگلیس و تمامی رقابت های فوتبالی به حالت تعلیق در آمدند.

کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون هم با یورگن کلوپ موافق است. او به کوریره دلو اسپورت گفت:« چند روز پیش با کلوپ صحبت کردم و باید بگویم که با حرف های او موافقم. برگزاری بازی لیورپول-اتلتیکو در آن شرایط، یک جنایت بود.

ما همگی در حال تجربه وضعیتی هستیم که به آن عادت نداریم. مطمئن هستم که با از سرگیری فوتبال، دیگر هیچ چیز مثل قبل نخواهد بود و باید خودمان را با شرایط جدید وفق دهیم.»

 

کارلتو ادامه داد:« اینکه بازی ها چه زمانی دوباره شروع خواهند شد و تاریخ های جدید چگونه خواهند بود، اصلا برایم اهمیت ندارند. در حال حاضر مهمتر از هر چیزی، سلامتی است. باور کنید که اصلا به شروع دوباره فوتبال اهمیت نمی دهم. فوتبال فعلا آخرین چیزی است که مورد توجه من قرار دارد.

صحبت ها در مورد کاهش دستمزدها و تعلیق شان در این شرایط به نظر من بی موقع است. اقتصاد دنیا تحت تاثیر کرونا قرار گرفته و سطح درآمد مردم نیز کاهش پیدا کرده. حق پخش تلوزیونی، پول بلیت ها، دستمزدها و همه چیز در فوتبال پس از از بین رفتن کرونا کاهش خواهد یافت چون از لحاظ اقتصادی همه چیز تغییر پیدا کرده است. تکرار می کنم که فعلا مبارزه با کرونا اصل مهم است و قطعا اگر امکان ادامه لیگ ها مهیا شود، همه خوشحال خواهیم شد.»

 

 

1471530

 

 

دیدگاه‌ها