کد خبر : 1675666 | 09 فروردين 1399 ساعت 21:07 | 37.2K بازدید | 53 دیدگاه

نظرخواهی ورزش سه از خوانندگان

نظرتان را درباره انتصاب نبی در فدراسیون فوتبال بنویسید

ورزش سه به دنبال نظر مخاطبان خود درباره تغییرات جدید فدراسیون است. آیا آن‌ها موافق حضور دوباره نبی در پست دبیرکلی هستند یا خیر.

نظرتان را درباره انتصاب نبی در فدراسیون فوتبال بنویسید

به گزارش “ورزش سه” در شرایطی که فوتبال ایران روزهای تعطیلی را پشت سر می‌گذارد، انتخاب مهدی محمدنبی به عنوان سرپرست دبیرکلی نشان از این دارد که تصمیم گیران فوتبال حتی دور از جلسات و به صورت تلفنی در ارتباط‌اند.

 

ساعتی پیش مهدی محمدنبی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال که به مدت یک دهه این پست کلیدی را بر عهده داشت دوباره به جایگاه مورد علاقه‌اش بازگشت.

 

این حکمی غیر منتظره بود که البته با توجه به استوری ابراهیم شکوری که امروز‌ قبل از ظهر آن را پست کرد، مشخص بود که مذاکرات در پشت پرده به صورت طولانی در حال انجام است. با این وصف نبی دوباره در اتاقی خواهد نشست که سال‌ها در آن حضور داشت و علاوه بر پست دبیرکلی، سرپرست تیم ملی را هم عهده دار بود.

 

از آن‌جایی که نبی با عنوان ریاست هیئت مدیره پرسپولیس به فدراسیون آمده برخی انتقادات از رسانه‌های استقلالی به انتشار درآمده اما می‌شود گفت که او در پرسپولیس هم سعی نکرد خود را به عنوان چهره‌ای باشگاهی جا بیاندازد؛ چرا که نظر او بازگشت دوباره به فدراسیون بود و برای ریاست نیز ثبت نام کرد.

اما حضور نبی در فدراسیونی که بهاروند سرپرستی آن را بر عهده دارد احتمالا به معنی کنترل بیشتر اوضاع به سود وزارت ورزش است. جایی که به علاقه خود به کنترل تمام و کمال فوتبال ادامه می‌دهد. این درحالی است که فدراسیون فوتبال و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فاقد نفر اول اجرایی (به صورت رسمی) هستند و این مسئله بیانگر موفقیت یا عدم موفقیت سیاست وزارت ورزش در این باره است.

 

به عنوان یک علاقمند به فوتبال نظر خود را در مورد دبیرکلی نبی بنویسید. آیا با حضور مجدد او در صندلی دبیرکلی موافقید یا آن را خلاف مصلحت فوتبال می‌دانید. پاسخ‌های خود را در بخش نظرات ورزش سه کامنت کنید و از دوستانتان بخواهید تا در این باره نظر بدهند.

دیدگاه‌ها