کد خبر : 1675696 | 10 فروردين 1399 ساعت 14:18 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی: اصرار داریم این اتفاق نیفتد

کرونا میزبانی لیگ قهرمانان را از ایران می‎‌گیرد؟

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید در تلاش هستند تا بازی های لیگ قهرمانان آسیا به صورت رفت و برگشت برگزار شود.

کرونا میزبانی لیگ قهرمانان را از ایران می‎‌گیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان رقابت های فوتبال در سراسر دنیا را تحت تاثیر  قرار داده است. یکی از تورنمنت هایی که برای ایرانی ها نیز اهمیت دارد و فعلا لغو شده، لیگ قهرمانان آسیا است. در این خصوص دو هفته اول این رقابت ها در مرحله گروهی برگزار شد و بقیه بازی ها به تعویق افتاده است.


اگرچه زمان جدید ادامه دور گروهی هنوز اعلام نشده اما شایعات زیادی در این خصوص به گوش می رسد. یکی از شایعات این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اینکه زودتر دور گروهی را به پایان برساند قصد کرده بازی ها تک مسابقه باشد و دور برگشت انجام نشود. این در حالی است که چندی قبل AFC  در جلساتی که با مسئولان ایرانی داشت، آنها را بر آن داشت که بازی های دور رفت تیم های ایرانی در خانه حریفان باشد و دور برگشت در ایران برگزار شود.


حالا اما شیوع کرونا شایعاتی را ایجاد کرده که ممکن است دور برگشت برگزار نشود و این تصمیم کاملا به ضرر تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا است.

 


سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره گفت: «شنیده ام که مسئولان کنفدراسیون آسیا مکاتباتی با فدراسیون داشته اند اما هنوز مطلبی به دست من نرسیده است. با این حال فکر می‌کنم ظرف یکی دو روز آینده در جریان این موضوع قرار بگیرم.»


وی افزود: «اصرار داریم بازی‌های لیگ قهرمانان طبق روال گذشته به صورت رفت و برگشت برگزار شود. نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در دو هفته ابتدایی که مسابقات برگزار شد میهمان بودند. نباید حقوق باشگاه‌ها ضایع شود. می‌خواهیم منافع هر چهار باشگاه را حفظ کنیم. برگزاری بازی به صورت تک بازی و در یک کشور باب میل ما نیست.»


باید منتظر ماند و دید تصمیم مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره ادامه رقابت های لیگ قهرمانان چه خواهد بود و چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها