کد خبر : 1675702 | 10 فروردين 1399 ساعت 10:31 | 110.1K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای رسانه های محلی ناپل؛

گتوزو با 25 میلیون یورو به دنبال سردار آزمون

رسانه های محلی خبر دادند که باشگاه ناپولی با 25 میلیون یورو به دنبال خرید سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ است.

گتوزو با 25 میلیون یورو به دنبال سردار آزمون

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون این فصل عملکرد بسیار خوبی در تیم زنیت سن پترزبورگ داشته است. او سال گذشته 21 گل با پیراهن فیروزه ای تیم زنیت به ثمر رساند تا یکی از بهترین خارجی های لیگ روسیه باشد. حالا در شرایطی خبر پیشنهاد ناپولی به این باشگاه برای جذب سردار منتشر شده که فوتبال دنیا در تعطیلی کامل به سر می‌برد اما ممکن است در تابستان این انتقال رقم بخورد.

 

کریستینو جونتولی مدیر ورزشی ناپولی ارتباطی با مدیران زنیت داشته و پیشنهاد باشگاه ایتالیایی را ارائه کرده است. ناپولی برای پر کردن جای یک مهاجم گلزن به دنبال خریدی جدید است و سردار آزمون را هم در رادار خود قرار داده اما هنوز هیچ جزئیات دیگری از تلاش های باشگاه ایتالیایی برای جذب آزمون منتشر نشده است.

 

1487930


همچنین از نگاه سایت های ایتالیایی، سردار آزمون گزینه ای خوب برای جانشینی میلیک مهاجم لهستانی تیم ناپولی است و می‌تواند ترانسفر نخست ناپولی در تابستان پیش رو باشد. این در حالی است که جنارو گتوزو سرمربی این تیم نیز نظر خود درباره این خرید را مثبت اعلام کرده است.

 

1487931

 

این در حالی است که البته وبسایت های روسی و اسپانیایی هم خبر پیشنهاد ناپولی به زنیت برای خرید آزمون را منتشر کرده‌اند. با این حال احتمالا در هفته های آینده جزئیات بیشتری از این پیشنهاد منتشر خواهد شد.

 

نکته جالب این است که اگر انتقال 25 میلیون یورویی آزمون به ناپولی رقم بخورد، او بالاتر از علیرضا جهانبخش، گران ترین بازیکن ایرانی می‌شود و رکورد خواهد زد. سردار آزمون 25 ساله از هشت سال پیش در لیگ روسیه حضور دارد و حالا ممکن است پس از یک دوره طولانی، این لیگ را ترک کند.

 

1488056

دیدگاه‌ها