کد خبر : 1675750 | 10 فروردين 1399 ساعت 14:59 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

به تصمیمات آتی احترام می‌گذاریم اما...

مطهری: پرسپولیس باید قهرمان لیگ نوزدهم شود

دستیار گل محمدی می‌گوید که پرسپولیس باتوجه به اختلاف امتیازی که دارد باید قهرمان لیگ شود.

مطهری: پرسپولیس باید قهرمان لیگ نوزدهم شود

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی در تیم پرسپولیس است که چند سال اخیر را با این مربی سپری کرده و در موفقیت تیم های یحیی گل محمدی نقش پررنگی داشته است. او در گفتگو با اپلیکیشن رسمی سرخ ها به سوالات مختلف پاسخ داده است.

 

* هواداران درباره عملکرد ما نظر بدهند

 

مطهری راجع به نمایش های پرسپولیس با هدایت کادرفنی جدید گفت: ما در زمان کمی تا شروع مسابقات نیم فصل دوم لیگ به پرسپولیس اضافه شدیم و حتی روزی که من سر تمرین آمدم پرسپولیس با تیم بادران در ورزشگاه هما بازی داشت و ما با لباس شخصی در محل تمرین و بازی دوستانه حاضر شدیم. فکر می‌کنم حدوداً ۸ روز تا بازی با تراکتور که اولین بازی ما بود زمان داشتیم اما از نظر مدل فوتبالی و نتیجه عملکرد خوبی داشتیم. هرچند که بهتر است در این خصوص کارشناسان و هواداران نظر بدهند اما به نظر خودم ما عملکرد خوبی داشتیم.

 

* 60 درصد مالکیت توپ داریم و پیشرفت کرده ایم

 

دستیار یحیی گل محمدی با اشاره به پیشرفت سرخ ها در این مدت گفت: هر چه زمان جلوتر می‌رفت بهتر بودیم و تاکتیک‌های مد نظر کادر فنی بیشتر در تیم نمود پیدا می‌کرد. خوشبختانه تیم ما پیشرفت خوبی داشت هر چند که از روز اول مقابل تراکتور از نظر زرنگی فوتبال خیلی خوب بودیم اما در بحث مالکیت توپ باب میل ما نبود چرا که ما دوست داریم مالکیت توپ و میدان بیشتر در اختیار ما باشد. البته مقابل تیم‌های عربی در لیگ قهرمانان آسیا ما بالای ۶۰ درصد مالکیت توپ داشتیم که این مسئله نشان می‌دهد که پیشرفت خیلی خوبی در این مدت انجام شد. خوشبختانه بازیکنان هم با برنامه‌های کادرفنی و در رأس آن آقای یحیی گل‌محمدی خیلی خوب هماهنگ شدند.

 

* اگر میزبان بودیم سه گل به شارجه می‌زدیم

 

مطهری در خصوص تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری متمرکز لیگ قهرمانان 2020 گفت: به هر حال تصمیم قطعی در این خصوص گرفته نشده اما اگر چنین مسئله‌ای رخ بدهد این موضوع کار را برای ما سخت می‌کند. یکی از زیبایی‌های فوتبال در چنین تورنمنت‌هایی انجام بازی‌های رفت و برگشت است و مطمئناً اگر بازی‌ها در تهران برگزار شود هواداران از ما حمایت بی نظیری خواهند کرد و از بازی پرسپولیس لذت می‌برند. اگر مقابل شارجه در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردیم به جرأت می‌توانم بگویم که بالای سه گل به این تیم می‌زدیم. مطمئناً حمایت هواداران پرسپولیس از تیم خودشان حق آن‌هاست. آن‌ها باید از میزبانی تیم محبوب‌شان لذت ببرند. از طرفی حضور تماشاگران پرشور پرسپولیس می‌تواند به نفع ما باشد چرا که انرژی فوق العاده‌ای از حضور آنها می‌گیریم اما با این همه باید تابع تصمیمات قانونی باشیم و ببینیم که در آینده چه رخ خواهد داد.


* پرسپولیس باید قهرمان شود اما...

 

او در مورد تکلیف لیگ برتر هم عنوان کرد: قبل از هر چیز از اعضای کادر فنی سابق پرسپولیس و همچنین بازیکنان تشکر می‌کنم که زحمات زیادی کشیدند. ما از روزی که به پرسپولیس آمدیم تلاش زیادی کردیم اما به هر حال همانطور که می‌دانید این ویروس نه تنها کشور ما بلکه کل دنیا را درگیر خود کرده است و در حال حاضر مهمترین موضوع به سلامتی مردم و جامعه خواهد بود. من هم نظرات گوناگونی را در روزهای اخیر دیدم و خیلی‌ها حرف‌هایی می‌زنند و در خصوص آینده لیگ اظهار نظر می‌کنند اما بهتر است که در این شرایط نظرات گوناگون ندهیم و فضای لیگ را دچار چالش نکنیم. ما در صدر جدول هستیم و ۱۰ امتیاز با تیم‌های دیگر فاصله داریم اما با این همه به تصمیم مراجع و نهادهای تصمیم‌گیر احترام می‌گذاریم. مطمئناً هر تصمیمی که مقامات ذیصلاح بگیرند ما آن را می‌پذیریم. اگر قرار باشد تصمیمی هم گرفته شود به نظرم به دلیل ۱۰ امتیاز اختلافی که داریم این حق پرسپولیس است که قهرمان باشد هرچند که با این همه به تصمیمات آتی احترام خواهیم گذاشت.

 

* به سیدجلال تبریک می‌گویم

 

حمید مطهری در پایان با اشاره به نظرسنجی AFC گفت: جا دارد از همین طریق به سیدجلال حسینی بابت موفقیت در نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا را تبریک بگویم و این قطعاً یک اتفاق خوشایند برای این بازیکن ارزشمند و هواداران پرسپولیس خواهد بود. همچنین از آقای یحیی گل‌محمدی و سایر همکاران در کادر فنی، اعضای باشگاه و تیم تشکر و قدردانی می‌کنم که با همه توان برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنند. در این روزها که فوتبال تعطیل است ما به بازیکنان برنامه داریم تا در منزل به صورت اختصاصی تمرین کنند هرچند که این تمرینات مثل تمرینات تیمی و گروهی خیلی کارساز نیست اما به هر حال باید به نوعی بدن بازیکنان را حفظ کرد و چاره ای جز این نداریم.

دیدگاه‌ها