کد خبر : 1675755 | 10 فروردين 1399 ساعت 15:10 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالیم فرنگی‌کاران اعزامی به ایتالیا کرونا نگرفتند

سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه گفت: خوشحالیم کشتی گیران ما در جریان رقابت‌های قهرمانی اروپا که در شهر رم کشور ایتالیا برگزار شد، آلوده به ویروس کرونا نشدند.

خوشحالیم فرنگی‌کاران اعزامی به ایتالیا کرونا نگرفتند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، گوگی کوگیاشویلی سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه با بیان این مطلب افزود: اقدامات مقابله ای با ویروس کرونا در کشورمان باید زودتر انجام می شد.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر از راه دور کشتی گیرانمان را هدایت می کنیم و واقعا نمی دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. البته من کشتی گیران را تشویق می کنم و می گویم همه چیز خوب خواهد شد و فقط باید به توصیه های اخیر عمل کنیم.

 

کوگیاشویلی افزود: اکنون مهمترین چیز این است که ویروس کرونا متوقف شود و امیدوارم همه چیز به خوبی پیش برود. همه دنیا باید با همفکری هم دارویی را بسازند تا خطر ابتلا به ویروس کرونا از بین برود.

 

دارنده پنج مدال طلا، یک برنز جهان و برنز المپیک در پایان خاطرنشان کرد: آنچه در اروپا اتفاق می افتد این است که هر روز صدها نفر  می میرند و این وحشتناک است. ما چندی قبل در رقابت های قهرمانی اروپا که در شهر رم کشور ایتالیا برگزار شد شرکت کردیم و بسیار خوب شد هیچیک از ما و کشتی گیران خارجی آلوده این ویروس نشدند. ما به موقع ایتالیا را ترک کردیم و گویا بعد از آن همه چیز شروع شد.

دیدگاه‌ها