کد خبر : 1675768 | 10 فروردين 1399 ساعت 16:22 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

شوخی آندره‌آ پیرلو: بارسلونا منتظر من است

آندره‌آ پیرلو، شایعات درباره به دست گرفتن هدایت تیم زیر 23سال یوونتوس را رد کرده و به شوخی می‌گوید بارسلونا منتظر او است.

شوخی آندره‌آ پیرلو: بارسلونا منتظر من است

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ پیرلو، اسطوره فوتبال ایتالیا شایعات مطرح شده اخیر درباره به دست گرفتن سکان هدایت تیم زیر 23سال یوونتوس را رد کرده و به شوخی می‌گوید:" بارسلونا منتظر من است".

 

پیرلو در سال 2017 بعد از 22 سال فوتبال بازی کردن، به دوران فوتبالی خارق‌العاده‌اش به عنوان فوتبالیست خاتمه داد و کفش‌هایش را آویخت. این بازی‌ساز خارق‌العاده ایتالیایی سابقه بازی در تیم های اینتر، آث میلان و یوونتوس را دارد و در دوران بازی‌اش 16 جام قهرمانی به دست آورده که از جمله آنها می‌توان به شش قهرمانی سری آ و دو قهرمانی چمپیونزلیگ اشاره کرد. پیرلو در تیم ملی ایتالیا هم درخشان ظاهر شده و در قهرمانی این تیم در جام جهانی 2006 نقشی کلیدی داشت.

 

1487997

 

پیرلو در اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد که قصد دارد از تابستان آینده به دنیای مربی‌گری وارد شده و شانسش را بیازماید. پیرلو حالا از فرصت تعلیق کلیه رقابت های فوتبال دنیا استفاده کرد تا از طریق یک پخش زنده اینستاگرامی با دوست و هم‌تیمی سابقش فابیو کاناوارا به گفتگو نشسته و درباره آینده‌اش در دنیای مربیگری گفتگو کند.

 

در این گفتگو زمانی که کاناوارو از پیرلو پرسید که آیا قصد دارد هدایت تیم زیر 23سال یوونتوس را به عهده بگیرد، پیرلو در پاسخ گفت:" نه، ببین. خیلی‌ها از من تقاضا کرده‌اند. جدی می‌گویم. من کادر فنی‌ام را آماده کرده‌ام چون ممکن است قبل از آن درخواستی از خارج داشته باشم".

 

1487999

 

پیرلو سپس با لحن شوخی مدعی شد که منتظر است تا یک پست مربی‌گری از باشگاه بارسلونا برایش آماده شود. او در این باره گفت:" بارسلونا منتظر من است. نه، کسی نباید در انتخاب اولین تیمش اشتباه کند. من تا حالا چند پیشنهاد داشته‌ام".

 

دیدگاه‌ها