کد خبر : 1675773 | 10 فروردين 1399 ساعت 16:25 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

با این روند باید تعطیلی رسمی لیگ را اعلام کنند

تارتار: کمک کنیم تا پرستاران به خانه هایشان برگردند

سرمربی نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد با شرایط کنونی و شیوع کرونا ادامه رقابت های لیگ برتر نوزدهم به صلاح نیست.

 تارتار: کمک کنیم تا پرستاران به خانه هایشان برگردند

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار به عنوان یکی از کاندیداهای برترین مربی فوتبال ایران در سال 98 امروز روی خط ارتباطی برنامه نوروز فوتبالی در شبکه ورزش رفت و صحبت هایی را انجام داد. او درباره تاثیر ثبات در نتایج خوب نفت مسجدسلیمان بیان کرد: ثبات یک مربی واقعا تاثیر زیادی در کارش دارد. وقتی یک مربی فرصت کافی داشته باشد تا تفکراتش را به تیم و بازیکنان القا کند و کارهایی که لازم است را انجام بدهد، ثمره اش را هم دریافت می کند. خداراشکر ما نیز توانستیم این فرصت را داشته باشیم. البته نتایج خوبمان هم باعث شد تا این ثبات پیش بیاید. با این حال مدیریت خوبی داریم و توانست این ثبات را ایجاد کند. خداراشکر می کنم که این اتفاق افتاده است.
وی درباره انتخابش به عنوان یکی از بهترین مربیان سال 98 فوتبال ایران بیان کرد: از گروه کارشناسی برنامه تشکر می کنم که مرا انتخاب کردند. در شرایطی که جامعه درگیر این ویروس کشنده است، برنامه سازان کاری می کنند که پای گیرنده بنشینیم و برنامه ها را تماشا کنیم.


سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که نظرش درباره ادامه مسابقات لیگ برتر نوزدهم چیست، تاکید کرد: این بستگی دارد به اینکه روند ادامه بیماری چگونه باشد. اگر قرار به همین روند باشد، طبیعتا هیچ هواداری نمی تواند به ورزشگاه بیاید و وقتی هوادار هم نباشد، فوتبال روح ندارد و لذتی از آن نمی شود برد. به نظر من با این شرایط ادامه ندادن لیگ بهتر از ادامه دادنش است. به هر حال هر تیم یک گروه 40 نفره است، مسئولین برگزاری مسابقات هستند و این ویروس می تواند در زمین منتقل شود و خیلی از افراد را درگیر کند. امیدوارم سازمان لیگ بهترین تصمیم را بگیرد.


تارتار درباره بلاتکلیفی تیمش خاطرنشان کرد: ما واقعا نمی دانیم باید چه کنیم. الان تیم مان را به 4 گروه تقسیم کردیم و با برنامه تمرینی شان کار می کنند. روزانه هر کدام از همکاران مان یک گروه را کنترل می کنند اما تمرین تیمی با انفرادی تفاوت دارد. بازیکن به تنهایی نمی تواند تمرینات لازم را انجام بدهد و همه تیم ها دچار مشکل می شوند. وقتی بازیکنان از نظر بدنی افت کنند، کیفیت لیگ پایین می آید و در نهایت تیم ملی آسیب می بیند. امیدوارم با در نظر گرفتن همه شرایط تصمیم منطقی گرفته شود اما اگر واقعا امکان ادامه دادن مسابقات نیست، تعطیلی لیگ را رسمی کنند.


وی درباره اینکه تیمش در نیم فصل اول هیچ شکستی را تجربه نکرد، بیان کرد: این خیلی شیرین است. ما تیمی را داشتیم که بضاعت مالی پایینی داشت و هر ساله جزو کاندیداهای سقوط بود. وقتی چنین تیمی یک نیم فصل نمی بازد، ما به خودمان و تیم مان افتخار می کنیم. یادم هست در پارس جنوبی هم 24 هفته در لیگ یک نباختیم و به لیگ برتر صعود کردیم. این موضوع شیرینی ها خاصی دارد و در ذهن آدم ها می ماند.


تارتار در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می کرد با نفت مسجدسلیمان اینقدر خوب نتیجه بگیرد، خاطرنشان کرد: نفت مسجدسلیمان سابقه درخشانی در لیگ برتر ندارد و هیچ کس فکر نمی کرد اینگونه نتیجه بگیرد. حتی خودم و کارفنی مان نیز این تصور را نداشت؛ خصوصا بعد از قرعه سختی که نصیب ما شد، فکر می کردیم خطر سقوط را از همان هفته های اول لیگ احساس کنیم اما انصافا همه زحمت کشیدند، کادرمان خیلی تلاش کرد و از همه مهم تر هواداران خوبمان که مثل کوه پشتمان بودند و نقش زیادی در موفقیت ها داشتند. از همه عزیزان تشکر می کنم.


وی درباره مشکلات مالی تیمش خاطرنشان کرد: جا دارد از همه مسئولان استانی و مدیران باشگاه تشکر کنم. در مقطعی که تیم دچار مشکل بود، همه دست به دست هم دادند و دریافتی تیم را به 60 درصد رساندند. البته که قراردادهای بازیکنان ما مثل سایر تیم ها نیست و ناچیز است اما به هر حال 60 درصد آن پرداخت شده است.


تارتار صحبت های خود را اینطور به پایان برد: از کادر پزشکی و درمانی کشورمان تشکر می کنم. آنها در این روزها واقعا از خودگذشتگی نشان می دهند. از خود و خانواده شان فاصله گرفتند و ما نیز باید در خانه هایمان بمانیم تا این عزیزان سریع تر به آغوش خانواده شان برگردند و از این روزهای تلخ دور شویم.

دیدگاه‌ها