کد خبر : 1675776 | 10 فروردين 1399 ساعت 16:45 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرهاد مجیدی ریسک بزرگی کرد

نامجو مطلق: از رفتن استراماچونی فوتبال ایران ضرر کرد

مربی استقلال می گوید این تیم مجموعه فوق العاده ای از بازیکنان را در اختیار دارد.

نامجو مطلق: از رفتن استراماچونی فوتبال ایران ضرر کرد

به گزارش "ورزش سه"، مجید نامجو مطلق به برنامه نوروز فوتبالی گفت: واقعا استقلال یک مجموعه فوق العاده است از بازیکنان بی نظیر، شاید من آن زمان که در تیم نبودم فکر می کردم استقلال در یکی دو پست نیاز به بازیکن دارد اما واقعا از آقای استراماچونی تشکر می کنم که تیم فوق العاده ای را تحویل داد.

 

او ادامه داد: من فکر می کنم فرهاد مجیدی برای آمدن به استقلال ریسک کرد و از اینکه از من دعوت به همکاری کرد تشکر می کنم. استقلال هم بازیکنان با تجربه و ملی پوش فوق العاده ای دارد، هم جوان هایی که در آینده می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند. من فکر می کنم اگر لیگ ادامه پیدا می کرد هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان آسیا می توانستیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

 

مربی استقلال در مورد حضور استراماچونی در استقلال گفت: واقعا استراماچونی تاثیر زیادی در استقلال و کل فوتبال ایران گذاشت و یک سیستم نو را به فوتبال ایران آورد که فرهاد مجیدی هم با تغییراتی همین سیستم را ادامه داد. از رفتن استراماچونی استقلال نه بلکه کل فوتبال ایران ضرر کرد.


وی افزود: من فکر می کنم اگر لیگ قطع نمی شد الان فرهاد مجیدی هم می توانست کاندیدای بهترین مربی فوتبال ایران باشد. او هم محبوب است، هم دانش خوبی دارد و هم نتایج خوبی کسب کرده و واقعا روند استقلال با ایشان کاملا مثبت بود.

 

نامجو مطلق در مورد درخشش فوق العاده برابر الجزایر در جام بین قاره ای که با برتری دو بر یک تیم ملی ایران همراه شد هم گفت: حتما می دانید که در آن زمان الجزایر تیم فوق العاده قدرتمندی بود که بازیکنان این تیم در لیگ های معتبر بازی می کردند. در آن تیم  رباح ماجر بازی می کرد که با پورتو قهرمان اروپا شده بود اما بچه ها با یک بازی خوب توانستند برنده شوند.


‌مربی استقلال در مورد غیبتش در بازی برگشت هم گفت: متاسفانه بین بازی رفت و برگشت در لیگ برای ما بازی گذاشتند که من برابر پاس مصدوم شدم. آن زمان قرار بود بعد از بازی برگشت با پاریس سن ژرمن قرارداد امضا کنم که این اتفاق رخ نداد. وقتی از اروپا پیشنهاد داشتم که اصلا چنین چیزی در فوتبال ایران مد نبود.

دیدگاه‌ها