کد خبر : 1675799 | 10 فروردين 1399 ساعت 19:38 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

استیو مک منمن:

شباهت های زیادی بین رئال و لیورپول دیدم

ستاره سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه های لیورپول و رئال مادرید، شباهت های بین این دو باشگاه را زیاد می داند.

شباهت های زیادی بین رئال و لیورپول دیدم

به گزارش "ورزش سه"، استیو مک منمن بیش از 370 بازی برای لیورپول انجام داد و سپس راهی رئال مادرید شد. او بین سال های 1999 تا 2003 برای رئال بازی کرد و با پیراهن این تیم دو بار موفق به فتح لیگ قهرمانان شد. مک منمن در 158 بازی خود برای رئال مادرید گل های حساسی هم به ثمر رساند؛ از جمله گلزنی به والنسیا در فینال لیگ قهرمانان سال 2000.

 

 

1468105

 

 

مک منمن سال 2003 راهی سیتی شد و دو سال بعد از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او در مقایسه بین لیورپول و رئال به رادیو بی بی سی گفت:« رئال و لیورپول شباهت های زیادی به یکدیگر دارند. هر دو از مهمترین و بزرگترین باشگاه های کشورشان هستند با تاریخچه ای غنی و پراز افتخار. هر سال از هر دو باشگاه انتظار قهرمانی می رود. اگر لیگ داخلی نشد، لیگ قهرمانان.

وقتی پیراهن این دو تیم را به تن می کنید، باید همه توان تان را در زمین بگذارید. همیشه باید 100 درصد باشید. در ساختمان هر دو باشگاه عکس های زیادی از ستاره های گذشته به چشم می خورد. عکس هایی با جام قهرمانی اروپا. در لیورپول املین هیوز، گرم سونس و فیل تامپسون با جام قهرمانی اروپا و در رئال، دی استفانو، خنتو، پوشکاش و... را می بینید که جام را در دست دارند.»

 

 

1282863

 

 

مک منمن ادامه داد:« دوران حضورم در رئال بسیار خوب بود. در ابتدا البته مشکل زبان داشتم و اینکه به کشوری با فرهنگ متفاوت آمده بودم ولی سطح توقعات و فشارها دقیقا به مانند لیورپول بود. خیلی زودتر از حد تصور خودم را با رئال وفق دادم و به خوبی مورد قبول هم تیمی هایم قرار گرفتم. در کنار یکدیگر افتخارات زیادی کسب کردیم و خاطراتی فراموش نشدنی به یادگار ماند.»

 

دیدگاه‌ها