کد خبر : 1675820 | 10 فروردين 1399 ساعت 21:15 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای میرر

بازگشت کوتینیو به لیگ برتر؛ جدی تر از همیشه

فیلیپه کوتینیو به احتمال زیاد فصل بعد به لیگ انگلیس بازخواهد گشت و این بار پیراهن تاتنهام را به تن خواهد کرد.

بازگشت کوتینیو به لیگ برتر؛ جدی تر از همیشه

به گزارش"ورزش سه"، بارسلونا تابستان گذشته فیلیپه کوتینیو را در فهرست فروش خود قرار داد. تنها یک سال و نیم پس از انتقال پر حرف و حدیث ستاره برزیلی، دوران حضور او در بارسا به اتمام رسید و در نهایت او به صورت قرضی با بند خرید دائمی 120 میلیون یورویی راهی بایرن مونیخ شد.

نشریه دیلی میرر امروز گزارش داد که پیش از بایرن مونیخ، این باشگاه تاتنهام بود که جدی ترین مقصد برای ستاره برزیلی محسوب می شد. طبق این گزارش، دنیل لِوی مالک تاتنهام با کوتینیو و ایجنتش به توافق نهایی دست یافته بود و تنها باید رضایت مالی بارسا را جلب می کرد که مائوریسیو پوچتینو سرمربی وقت تاتنهام مانع شد.

 

 

1487924

 

 

او معتقد بود که ورود بازیکنی گران قیمت مثل کوتینیو با دستمزدی بالا، می توانست توازن در رختکن را به هم بزند؛ به خصوص که پوچتینو اعتقاد نداشت که کوتینیو می تواند سبک بازی تیم را بالاتر ببرد.

در نهایت کوتینیو به بایرن رفت و تا به اینجا نتوانسته پاسخ انتظارات را بدهد و بایرن نیز قصد ندارد بند خرید او را فعال کند.

 

 

1484669

 

 

کوتینیو تابستان به بارسا باز خواهد گشت تا احتمالا این بار به صورت دائمی راهی تیمی دیگر شود و گفته می شود بار دیگر تاتنهام جدی ترین مقصد او خواهد بود. یک سال بعد شرایط کاملا متفاوت شده و ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی تاتنهام، اعتقاد ویژه ای به کوتینیو دارد.

ستاره برزیلی که سابقه درخشش در لیگ برتر انگلیس با پیراهن لیورپول را دارد، می تواند این بار با تاتنهام و زیر نظر آقای خاص به بهترین فرم خودش باز گردد و بهترین جانشین برای کریستین اریکسنی باشد که زمستان به اینتر پیوست.

 

دیدگاه‌ها