کد خبر : 1675839 | 11 فروردين 1399 ساعت 02:46 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالی امره جان از شروع دوباره تمرینات دورتموند

تیم بروسیا دورتموند تمریناتش را از روی دوشنبه آغاز خواهد کرد اما بازیکنان این تیم برای کاهش احتمال ابتلا به کرونا، در دو گروه تمرین خواهند کرد.

خوشحالی امره جان از شروع دوباره تمرینات دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا، باعث تعطیلی تقریبا همه رقابت ها شده و حتی تورنمنت هایی مانند یورو 2020 و کوپا آمه‌ریکای 2020 هم به سال بعد موکول شدند.

هنوز هم مشخص نیست که لیگ های اروپایی از چه زمانی آغاز خواهد شد اما دورتموندی ها قصد دارند تمرینات شان را از سر بگیرند تا آمادگی بازیکنان‌شان حفظ شود اما تمهیداتی هم برای جلوگیری از ابتلای بازیکنان و کادرفنی‌شان به کرونا در نظر گرفته اند.

امره جان به خبرنگاران گفت:" مهم است که به تمرینات برگردیم. این باعث می شود که کسل نشویم."

 

1488062

 

این ملی پوش آلمانی همچنین معتقد است که در شرایطی که بسیاری از کسب و کارها به دلیل شیوع کرونا دچار مشکل شده، فوتبالیست ها به دلیل درآمد زیادی که دارند، باید در این شرایط مسئولیت بپذیرند:" تیم ما در این زمینه خیلی سریع واکنش داد. ما بازیکنان باید مسئولیت برعهده بگیریم. ما پول زیادی دریافت می کنیم و باید بخشی از آن را به اجتماع برگردانیم."

تنها 9 بازی از رقابت های این فصل بوندس لیگا باقی مانده و در حال حاضر، دورتموند 4 امتیاز با بایرن مونیخ صدرنشین فاصله دارد. اما امره جان معتقد است که اگر رقابت ها ادامه پیدا کند، دورتموند می تواند چالشی جدی برای باواریایی ها ایجاد کند.

" بسیار بسیار دشوار خواهد بود. ما هنوز دوئل های رودررویی با بایرن و لایپزیش داریم. ما تیم خوبی داریم اما کار آسانی نداریم. اما فکر می کنم که بله، هنوز امکان قهرمانی داریم."

دیدگاه‌ها