کد خبر : 1675847 | 11 فروردين 1399 ساعت 09:19 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

بحرین و کویت؛ گزینه‌های نامطلوب برای تیم‌های ایرانی

روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منبعی آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا از شانس بالای کویت و بحرین برای میزبانی ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

بحرین و کویت؛ گزینه‌های نامطلوب برای تیم‌های ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بازی های لیگ قهرمانان آسیا و از همه مهمتر زمان های از دست رفته موجب شده تا پیشنهاد جدیدی در کمیته اجرایی مطرح شود؛ اینکه بازی های لیگ قهرمانان در غرب آسیا به صورت متمرکز در دو کشور برگزار شود. گروه یک و دو در یک کشور و گروه سه و چهار در کشور دیگر.

 

بدون شک بحرین و کویت گزینه های خوبی برای میزبانی از تیم های ایرانی نیستند. اگر این دو کشور به عنوان میزبان نهایی انتخاب شوند تیم های ایرانی تقریبا باید بدون تماشاگر به مصاف حریفان بروند. به خصوص در بحرین. بعد از اینکه روابط سیاسی ایران – بحرین قطع شد طبیعتا سفر شهروندان دو کشور به خصوص ایرانی ها کمرنگ شده است. از سویی تعداد ایرانی هایی که در کویت زندگی می کنند به نسبت دیگر کشورهای عربی یعنی امارات و قطر کمرنگ تر است.

 

البته هنوز میزبانی بحرین و کویت قطعی نشده است و از سویی هنوز به طور صددرصد برگزاری ادامه ی بازی های لیگ قهرمانان آسیا در دو کشور به صورت متمرکز نهایی نشده است. با این حال تیم های ایرانی امیدوارند کشورهایی جز بحرین و کویت به عنوان میزبان نهایی بازی های لیگ قهرمانان آسیا مشخص شوند. پرسپولیسسپاهان – شهر خودرو و استقلال چهار تیم حاضر ایرانی در مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان آسیا هستند.

 

چندی پیش یوفا هم اعلام کرد بازی های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را مرداد ماه از سر خواهد گرفت و در شکل برگزاری بازی ها تغییری ایجاد نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها