کد خبر : 1675854 | 11 فروردين 1399 ساعت 11:00 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

کاوانی، به زودی با پیراهن بوکا جونیورز

مدیر ورزشی باشگاه آرژانتینی بوکا جونیورز از احتمال پیوستن ادینسون کاوانی به این تیم خبر داد و گفت ستاره اروگوئه‌ای ممکن است خیلی زود به این تیم ملحق شود.

کاوانی، به زودی با پیراهن بوکا جونیورز

به گزارش "ورزش سه"، خورخه برمودز، مدیر ورزشی باشگاه آرژانتینی بوکاجونیورز شایعات مطرح شده درباره پیوستن ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن به این تیم آرژانتینی را تایید کرد و گفت امیدوار است کاوانی خیلی زود به این تیم ملحق شود.

 

قرارداد فعلی کاوانی با PSG در ماه ژوئن پیش رو به پایان می‌رسد و درحالیکه در ژانویه گذشته تلاشها برای انتقال او به اتلتیکو مادرید به سرانجام نرسید، جدایی‌اش از PSG در تابستان تقریبا قطعی به نظر می‌رسد و این روزها شایعات زیادی درباره مقصد این ستاره اروگوئه‌ای مطرح شده است.

 

1488079

 

کاوانی 33ساله بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن است. اخیرا از باشگاه آمریکایی اینتر میامی که مالکیتش در اختیار دیوید بکام است به عنوان گزینه اصلی کاوانی نام برده شده ولی برمودز می‌گوید بوکا جونیورز اطمینان دارد که می‌تواند رضایت کاوانی را برای سفر به بوئنس‌آیرس و ملحق شدن به بوکا جلب کند. اخیرا رومن ریکلمه ستاره سابق فوتبال آرژانتین به عنوان نایب‌رئیس باشگاه بوکا انتخاب شده و برمودز می‌گوید این اتفاق شانس پیوستن کاوانی به این تیم را افزایش داده است.

 

مدیر ورزشی بوکا جونیورز در این باره گفت:" من با شناختی که از ریکلمه و رابطه‌اش با دیگو فورلان دارم و با توجه به شناختم از سطح فوتبال کاوانی امیدوارم انتقال او به بوکا خیلی زود انجام شود".

 

برمودز در بخش دیگری از گفتگویش با رادیو کوئوپراتیوا در آرژانتین گفت:" کاوانی خیلی به درد ما خواهد خورد و ما تمایل زیادی به جذبش داریم. من معتقدم خود کاوانی هم می‌خواهد به بوکا ملحق شود. کاوانی اگر به بوکا بیاید علتش فقط علاقه او به این باشگاه است و همه شواهد حکایت از این دارد".

 

 

دیدگاه‌ها