کد خبر : 1675889 | 11 فروردين 1399 ساعت 13:30 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

کاتالانها مدافع خود را بعد از یک فصل می‌فروشند

جونیور، مهره بارسلونا در معامله لائوتارو

روزنامه کاتالونیایی اسپورت می‌گوید بارسلونا درصدد است جونیور فیرپو مدافع خود را به عنوان بخشی از معامله با اینترمیلان برای جذب لائوتارو مارتینز واگذار کند.

جونیور، مهره بارسلونا در معامله لائوتارو

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه کاتالونیایی اسپورت در گزارش اصلی امروز خود مدعی شد که بارسلونا قصد دارد جونیور فیرپو دفاع چپ خود را به عنوان بخشی از معامله با باشگاه اینترمیلان برای جذب لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی این تیم واگذار کند.

 

1488124

 

لائوتارو مارتینز امسال در اینتر میلان تحت هدایت آنتونیو کونته نمایش درخشانی داشته و 16 گل برای نراتوزری به ثمر رسانده. در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره انتقال او به بارسلونا مطرح شده و به نظر می‌رسد لائوتارو از هر زمان دیگری به نوکمپ نزدیک‌تر شده است. اسپورت امروز روی جلد خود را به جونیور فیرپو مدافع چپ بارسا اختصاص داده و مدعی است او احتمالا به عنوان بخشی از معامله با اینتر برای جذب لائوتارو واگذار خواهد شد.

 

جونیور 23ساله تابستان گذشته با قراردادی 18 میلیون یورویی از رئال بتیس به بارسلونا پیوست ولی او در این فصل نتوانسته در حد انتظارها ظاهر شده و جایگاه ثابتی در تیم اول بارسلونا بدست بیاورد.

 

1488125

 

فیرپو در این فصل هفده بار برای بارسا به میدان رفته و در لالیگا در 9 بازی فیکس بوده است. فیرپو در لیگ قهرمانان هم در سه بازی به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته ولی سرمربی‌های بارسا در اکثر بازی‌ها یوردی آلبا را به او ترجیح داده‌اند.

 

با توجه به این شرایط، با اینکه جونیور فیرپو تا سال 2024 با بارسلونا قرارداد دارد اما مدیریت باشگاه قصد دارد او را به مبلغ 20 میلیون یورو واگذار کند و این قیمتی است که بارسلونا برای او مناسب می‌داند.

 

بر اساس گزارش اسپورت، باشگاه‌های رم، ناپولی و تورینو برای جذب فیرپو ابراز علاقه کرده‌اند و اگر بارسلونا در معامله خود با اینترمیلان برای جذب لائوتارو از این مدافع خود استفاده نکند، او را به قیمت 20 میلیون یورو به یکی از این سه باشگاه پیشنهاد خواهد داد.

 

1488127

 

لائوتارو مارتینز 22ساله در این فصل برای اینتر درخشان ظاهر شده، در سری آ یازده گل و در لیگ قهرمانان پنج گل برای نراتوزری به ثمر رسانده است.

 

دیدگاه‌ها