کد خبر : 1675894 | 11 فروردين 1399 ساعت 13:18 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان پرتاب دیسک تا آخر فروردین در قرنطینه می ماند

آخرین وضعیت احسان حدادی بعد از ابتلا به کرونا

شرایط احسان حدادی بعد از ابتلا به کرونا رو به بهبود است و او در قرنطینه خانگی تحت نظرخواهد بود.

آخرین وضعیت احسان حدادی بعد از ابتلا به کرونا

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک آسیا بعد از وجود برخی علائم مربوط به ویروس کرونا، تست داد و در نهایت هم تست کرونای او مثبت شد.


بعد از مثبت شدن تست حدادی او بلافاصله از سوی تیم پزشکی فدراسیون و همچنین فدراسیون پزشکی ورزشی تحت نظر قرار گرفت. با توجه به صحبت های مسئول پزشکی فدراسیون دوومیدانی حدادی باید تا پایان فروردین ماه در قرنطینه خانگی بماند.


با گذشت چند روز به سراغ دکتر اردیبهشت، مسئول کمیته پزشکی فدراسیون دوومیدانی رفتیم تا از آخرین وضعیت یکی از ورزشکاران المپیکی ایران باخبر شویم. او در این باره به "ورزش سه" گفت: حال عمومی او رو به بهبود است. قطعا نیازی به بستری نیست و او با قرنطینه خانگی می تواند به شرایط عادی بازگردد. یک تیم پزشکی حدادی را زیر نظر دارد تا خیلی زود بتواند این بیماری را پشت سر بگذارد. در هر صورت جای نگرانی نیست.


وی در پاسخ به این سوال که حدادی تا چه زمانی در قرنطینه است، افزود: فکر می کنم انشالله تا یک هفته دیگر احسان بهبود پیدا می کند و دوره بیماری را پشت سر می گذارد. او بعد از این هم باید 2 هفته در قرنطینه خانگی باشد و سپس می تواند به زندگی عادی برگردد و تمریناتش را هم آغاز کند.

دیدگاه‌ها