کد خبر : 1675909 | 11 فروردين 1399 ساعت 15:50 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

گریزمان پیراهن شماره هفت بارسا را می‌خواهد

درحالیکه آینده آنتوان گریزمان در بارسلونا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد گزارش‌ها از اسپانیا حاکی از آن است که او خواهان پوشیدن پیراهن شماره 7 بارسلونا است.

گریزمان پیراهن شماره هفت بارسا را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه آینده آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا در این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و شایعاتی درباره باقی ماندن او در این تیم یا ترک بارسا به گوش می‌رسد، گزارش اخیر موندو دپورتیوو حاکی از این است که گریزمان به بارسلونا اعلام کرده پیراهن شماره هفت این تیم را می‌خواهد و از این گذشته، آینده بلندمدتش را در بارسا می‌بیند.

 

1488157

 

گریزمان که تابستان گذشته با قراردادی 120 میلیون یورویی و با حرف و حدیث بسیار از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست، در بلوگرانا فصل اول دشواری را پشت سر گذاشته و در 26 مسابقه برای بارسلونا در لالیگا تنها موفق به زدن هشت گل شده است.

 

این روزها که شایعات درباره خرید لائوتارو مارتینز از اینتر و بازگشت نیمار به بارسا از پاری سن ژرمن اوج گرفته شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه بارسلونا ممکن است برای تامین بخشی ازمنابع مالی مورد نیاز خود برای این دو انتقال خود گریزمان را به فروش برساند.

 

اما به نظر می‌رسد گریزمان شخصا قصد دارد دست کم برای یک فصل دیگر به بازی کردن در بارسلونا ادامه دهد. او که در پلتفرم توییچ با هواداران خود صحبت می‌کرد در این باره گفت:" دوست دارم پیراهن هفت بارسلونا را بپوشم. دلم برای فوتبال خیلی تنگ شده و اصلا نمی‌دانم رقابتها از کی دوباره شروع می‌شود".

 

دیدگاه‌ها