کد خبر : 1675910 | 11 فروردين 1399 ساعت 15:58 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از جدایی نبی و ایرج عرب

دو عضو جدید به هیات مدیره پرسپولیس اضافه می‌شود

جدایی دو عضو جنجالی هیات مدیره پرسپولیس باعث شده تا وزارت به دنبال جانشینی برای این دو صندلی باشد.

دو عضو جدید به هیات مدیره پرسپولیس اضافه می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، هیات مدیره پرسپولیس اکنون با سه عضو کار خود را دنبال می‌کند. مهدی رسول پناه، رغبتی و مهرداد هاشمی.


این در حالیست که طی ماه‌های اخیر هیات مدیره پرسپولیس دستخوش تغییرات وسیعی شده است. ابتدا با درگذشت جعفر کاشانی، اسطوره این باشگاه که چندین سال در سمت ریاست هیات مدیره پرسپولیس فعالیت می‌کرد، از سوی وزارت ورزش رسول پناه به عضویت هیات مدیره سرخپوشان در آمد. در ادامه اما ایرج عرب که پیش از این به عنوان مدیرعامل نیز فعالیت می‌کرد و بعد از حضور محمدحسن انصاریفرد در جمع هیات مدیره حاضر شده بود، از سمت خود استعفا داد تا بار دیگر یک عضو از هیات مدیره کم شود. وزارت ورزش اما در آن مقطع تصمیمی برای تغییرات و اضافه کردن عضوی به هیات مدیره این تیم نداشت. اکنون اما با جدایی مهدی محمدنبی که به سمت دبیرکلی فدراسیون درآمده، هیات مدیره سرخپوشان با خلا مواجه شده است و تنها با سه عضو کار را دنبال می‌کند.


تجربیات چند وقت اخیر که با اختلاف نظر و مشکلاتی بین اعضای هیات مدیره همراه بوده، باعث شده تا وزارت ورزش اکنون با وسواس بیشتری به دنبال اضافه کردن اعضای جدید باشد.


رسول پناه که اکنون به عنوان مدیرعامل این باشگاه شناخته می‌شود در کنار رغبتی و هاشمی زمام امور در باشگاه را برعهده دارند و طبق شنیده‌ها به زودی دو عضو دیگر به این هیات مدیره اضافه خواهد شد. گفته می‌شود احتمالا اعضای جدید به جای عرب و نبی به این تیم اضافه خواهند شد از اهرم‌های اقتصادی محسوب می‌شوند تا بتوانند با راهکارهای لازم مشکلات مالی باشگاه را برطرف کنند.


در شرایط فعلی با توجه به شیوع کرونا، مجمع این باشگاه قادر به برگزاری جلسه برای این موضوع نخواهد بود اما بعید نیست که با جلسات مجازی و لابی‌های لازم در نهایت طی روزهای آتی دو عضو جدید مشخص و معرفی شوند.
برخلاف آنچه که درباره بازگشت علی اکبر طاهری، مدیرعامل سابق این باشگاه به عنوان عضو جدید شکل گرفته، با توجه به اختلاف نظر میان وزارت و طاهری، بعید است که او فرصت بازگشت را به دست بیاورد و احتمالا اعضای جدید از افراد تازه وارد خواهند بود.

دیدگاه‌ها