کد خبر : 1675936 | 11 فروردين 1399 ساعت 17:41 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

می‌خواهم با تراکتور قهرمانی را تجربه کنم

فخرالدینی: کرمانی‌ها نگذاشتند کشتی‌گیر بزرگی شوم!

مدافع تراکتور امیدوار است با پایان بحران کرونا و در بازگشت به فوتبال با این تیم به قهرمانی دست یابد.

فخرالدینی: کرمانی‌ها نگذاشتند کشتی‌گیر بزرگی شوم!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فخرالدینی که در نیم فصل به تراکتور پیوست، اکنون با تشکر از جامعه پزشکی در مسیر مبارزه با ویروس کرونا، ابراز امیدواری می‌کند با پایان این شرایط، دلتنگی‌شان به فوتبال تمام شود و با هواداران این تیم به موفقیت دست یابد.

 

فخرالدینی که در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به اتفاقات تلخ سال 98 گفت: هرجور بخواهیم حساب کنیم برای هیچکس سال خوبی نبود و اتفاقاتی در دل خودش داشت که جنبه عمومی دارد و به اتفاقات شخصی افراد مربوط نیست و به نوعی همه با آن درگیر بودند ولی از طرف دیگر از لحاظ فوتبالی بخواهم بگویم هرچند فراز و نشیب زیادی داشت ولی یک اتفاق خوب برایم در این سال رخ داد و آن هم بازگشتم به تراکتور بود که بهترین اتفاق فوتبالی ممکن برایم بود از این بابت خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانم بازیکن مفیدی باشم و خیلی اشتیاق و انگیزه دارم.


وی ادامه داد: امیدوارم سال جدید در مجموع سال بهتری برای همه مردم باشد و اتفاقات تلخ سال 98 را در آن شاهد نباشیم. در درجه اول از شر ویروس کرونا راحت شویم و مردم به زندگی عادی خود برگردند و بعد از آن سایر مشکلات جامعه و مردم برطرف شود. دلم می‌خواهد در این سال با تراکتور موفق باشیم و حداقل یک جام به هواداران هدیه بدهیم.

 

فخرالدینی درباره سرگرمی‌هایش نیز می‌گوید: زیاد اهل موسیقی نیستم و مگر جایی باشم که موسیقی در حال پخش باشد و بشنوم ولی خودم زیاد دنبال کننده موسیقی نیستم. در مورد فیلم هم باید بگویم بیشتر سریال نگاه می‌کنم و سریال‌های برکینگ بد و بازی تاج و تخت را پسندیدم و توصیه می‌کنم که مردم اگر این دو سریال را ندیدند در این روزهای قرنطینه با آن سرگرم شوند و آموزنده هم هستند.

 

1474470

 

 مدافع حال حاضر تراکتور به یک اتفاق جالب در دوران نوجوانی‌اش اشاره می‌کند و می‌گوید: پیش از آمدن به فوتبال، کشتی‌گیر بودم و کلی مقام استانی داشتم و 7 مدال کسب کردم و در کرمان انتظار از من بالا رفته بود ولی مسئولان رسیدگی لازم را به این رشته ورزشی نداشتند و ادامه دادن برایم سخت بود. اگر شرایط مناسب بود در کشتی هم فکر می‌کنم موفق می‌شدم ولی به دلیل مشکلاتی که داشتم باعث شد وارد فوتبال شوم و الان هم از وضعیتم راضی‌ام و خدا را شکر می‌کنم.

 

فخرالدینی که در تیم‌های مختلف با قلعه نویی کار کرده، درباره این مربی می‌گوید: فکر می‌کنم رکورد کار کردن در تیم‌های مختلف زیر نظر قلعه‌نویی دست من باشد. در مس، تراکتور، ذوب آهن و استقلال با او بودم و فکر می‌کنم شناخت خوبی از هم داریم و همین باعث می‌شود راحت کار کنیم. من در فوتبالم خیلی مدیون قلعه‌نویی هستم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. یکی از چیزهای مهمی که به من یاد داد تایمینگ و زمان حرکت مناسب و پیدا کردن فضاهای خالی خط دفاع حریف بود. او برای سپاهان هم با من صحبت کرده بود ولی با ذوب آهن قرارداد داشتم و البته به خاطر ارادتی که به سعید آذری داشتم در این تیم ماندم و حالا هم در تراکتور خوشحالم و از شرایط راضی هستم.


مدافع تراکتور در پایان گفت: در این سال‌ها می‌توانستم به تیم ملی دعوت شوم ولی کی‌روش با من مشکل شخصی داشت و عمداً دعوت نمی‌کرد و حالا با این شرایط سنی کارم برای رسیدن به تیم ملی سخت شده است ولی تلاشم را می‌کنم و اگر قسمت بود کمک می‌کنم و اگر هم نشد آرزوی موفقیت دارم. خوبی اسکوچیچ این است که از دل لیگ برتر به تیم ملی رسیده و احتمال اینکه نگاه ویژه‌ای به لیگ داشته باشد زیاد است. این را هم بگویم که در حال حاضر ترافیک عجیبی در پست دفاع راست در ایران داریم و بیش از 5-6 بازیکن خوب در این پست می‌توانم نام ببرم که در سطح تیم ملی هستند.

دیدگاه‌ها